دوست ندارم به پرسپولیس بروم/ روزهای سخت داماش در حال اتمام است

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه دوست ندارم به پرسپولیس بروم، گفت: روز خوبی برای ما رقم خورد و چند درس برای ما داشت، یکی امید، بعد از خوردن گل در تیم ما زنده شده است و ثابت کردیم می‌توانیم با از خود گذشتگی خواستن را معنا کنیم.

دوست ندارم به پرسپولیس بروم/ روزهای سخت داماش در حال اتمام است

به گزارش ۸دی نیوز، امیر عابدینی صبح امروز در جلسه‌ای با اعضای کادر فنی و بازیکنان داماش، پس از برد پرگل این تیم برابر ذوب آهن و در پی بروز حواشی رخ داده، اظهار کرد: روز خوبی برای ما رقم خورد و چند درس برای ما داشت، یکی امید، بعد از خوردن گل در تیم ما زنده شده است و ثابت کردیم می‌توانیم با از خود گذشتگی خواستن را معنا کنیم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان افزود: باخت را به برد تبدیل و ملتی را خوشحال کردیم و این اتفاق وقتی روی داد که با هم و در کنار هم بودیم.

عابدینی گفت: خیلی از چیزهای زندگی به ریال وصل است اما پول همه چیز نیست و نمی‌شود به خاطر آن از ارزش‌های زندگی عدول کرد و آن را زیر پا گذاشت.

وی با بیان اینکه شما مثل فرزندان من هستید، تصریح کرد: هرگز در قبال مطالبات شما شانه خالی نمی‌کنم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان درباره شرایط مالی داماش بیان کرد: به خاطر این برد منحصر به فرد به شما شنبه پاداش می‌دهیم، این را بگویم که وضعیت پرداخت‌های داماش بهتر می‌شود و سال بعد هم درآمد داماش و هم درآمد سایر تیم‌های لیگ برتر سه برابر می‌شود.

عابدینی افزود: قرار است اسپانسر فدراسیون فوتبال رقم بالاتری پرداخت کند و راه‌های درآمد زایی از فوتبال هم افزایش پیدا کرده است، مانند درآمدهای ناشی از پیامک‌ها که هم از همراه اول و هم ایرانسل دریافت می‌شود.

وی با اشاره به رفتنش از داماش گفت: من به هیچ وجه از داماش به پرسپولیس نمی‌روم و هرگز دوست ندارم به پرسپولیس بروم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: اگر قرار به لذت بردن از فوتبال باشد با داماش لذت می‌برم.

عابدینی با بیان اینکه روزهای سخت داماش در حال اتمام است، گفت: قویدل هم از طریق یک واسطه پیغام داده که حاضر است نیمی از بدهی‌هایش را پرداخت کند تا ما از شکایت از او دست برداریم.

عابدینی با بیان اینکه روزهای سخت داماش در حال اتمام است، گفت:  قویدل هم از طریق یک واسطه پیغام داده که حاضر است نیمی از بدهی‌هایش را پرداخت کند تا ما از شکایت از او دست برداریم./ تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه