استاندار گیلان همواره از حاشیه های سیاسی بدور بوده و شبانه روز در کار و تلاش است

استاندار گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان از طرح اقتصاد مقاومتی مجتمع آبزی پروری شهدای خیبردر آبکنار بندرانزلی بازدید کردند.

استاندار گیلان همواره از حاشیه های سیاسی بدور بوده و شبانه روز در کار و تلاش است

 به گزارش ۸دی نیوز، مجتمع آبزی پروری شهدای خیبر یکی از چهار هسته اصلی پشتیبان قرارگاه تحقق اقتصاد مقاومتی سپاه قدس گیلان است که به منظور تولید و تکثیر زنجیره کامل ماهیان خاویاری در حال احداث می باشد که با بهره برداری کامل از این طرح سالانه ۶۰۰۰ تن خوراک آبزیان ،  ۱۰۰  هزار قطعه بچه های خاویاری ،  ۴۴۰ تن گوشت خاویاری و ۱۰ تن خاویار و ۱ میلیون قطعه بچه ماهی گرمابی تولید خواهد شد .
دکتر نجفی در این بازدید با اشاره به رشادت های سپاه در عرصه های مختلف انقلاب اظهار داشت : پاسداران عزیز در حفاظت از انقلاب و در دوران دفاع مقدس با رشادت و ایسادگی از آرمان های انقلاب دفاع کردند .
وی با اشاره به نقش ارزشمند سپاه در عرصه سازندگی کشور  تصریح کرد : امروز عزیزان سپاه پاسداران  با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب،  با بهره گیری از توان داخلی ، با نگاه اقتصاد درون زا ، با تلفیق علم و علم و با اندیشه های جهادی و انقلابی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می کنند .

وی اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی توسط سپاه را اقدامی ارزشمند و در خور تحسین دانست و افزود : اقداماتی خوبی که اکنون آغاز گردیده باید با نگاه دانش محوری و دانش بنیادی عملیاتی شود .
نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت بهره گیری از تجارب و علم سازمان های تخصصی در بخش های مختلف تاکید کرد و افزود : باید از تجارب سازمان شیلات کشور  و حفاظت محیط زیست که از دانش گرانبهایی در این بخش برخوردار هستند بهره گرفت .
وی با بیان اینکه در طی سالیان گذشته پولهای بسیاری در بحث اشتغال پرداخت گردید اما بسیاری از آن در بخش اشتغال و و تولید هزینه نشد  افزود : باید بخش اعظمی از اشتغال استان از طریق ایجاد پروژه های دریا محور صورت پذیرد .
وی اظهار امیدواری کرد : انشاء ا… با عشق ، علاقه و خلوصی که در بین شما عزیزان وجود دارد شاهد موفقیت های روز افزون شما در عرصه های مختلف باشیم .

استاندار گیلان با اشاره به دستاوردهای گیلان در کاهش نرخ بیکاری در استان تصریح کرد : در سال جاری با وجود تمامی مشکلات  در بخش تامین آب کشاورزی اما توفیقات خوبی در این بخش حاصل شد .
وی تولید محصولات کشاورزی استان  از قبیل برنج ، چای ، فندوق ، گل گاوزبان ، گردو و گیلاس را بسیار مطلوب دانست  و افزود : کیفت و کمیت برنج تولیدی کشاورزان در سال جاری بسیار مطلوب است و واردکنندگان برنج به خود زحمت واردات این محصول را ندهند .

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه استاندار گیلان همواره از حاشیه های سیاسی بدور بوده و تنها به کار و تلاش می اندیشد افزود : دکتر نجفی تمام توان خود را به کار بسته تا مشکلات اشتغال را حل کند و شبانه روز در تلاش است تا گیلان رشد و توسعه یابد .

سردارعبداله پور با بیان اینکه آمارهای ارائه شده حاکی از پیشرفت استان در بخش اشتغال است افزود : خوشبختانه هماهنگی و همراهی خوبی در استان وجود دارد .
وی با بیان اینکه مجموعه سپاه پاسداران در فضای سخت تحریم های دشمنان یاری رسان دولت است گفت : در گیلان نیز بر همین اساس فعالیت می کنیم.
سردارعبداله پور با اشاره به عقب نشینی دشمنان انقلاب در مذاکرات هسته ای گفت :این کوتاه آمدنها به ناچار و بخاطر قدرت نظام اسلامی است وباید بکوشیم با همدلی در همه عرصه ها به استقلال دست یابیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه