متولیان مستقیم برگزاری انتخابات حق طرفداری از کاندیدای خاصی را ندارند

مدیرکل حراست استانداری گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات آینده، گفت: هیچ‌کدام از مجریان و متولیان مستقیم برگزاری انتخابات حق طرفداری از کاندیدای خاصی را ندارند.

متولیان مستقیم برگزاری انتخابات حق طرفداری از کاندیدای خاصی را ندارند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، علی پناهی در جلسه تودیع و معارفه سرپرستان سابق و جدید حراست فرمانداری شهرستان رودبار، پیشگیری را اولویت‌ اقدام‌های حراست عنوان کرد.

وی با بیان اینکه با سعه‌صدر و غلبه منطق و قانون بر احساسات شخصی از مشکلات کاسته می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه برای تمام امور قانون پیش‌بینی شده اجازه بی‌احترامی و توهین به افراد و حتی متخلفان را نیز نمی‌دهیم.

مدیرکل حراست استانداری گیلان با اشاره به اینکه آرامش، صفا و صمیمیت از چارچوب‌ها و اهداف فعالیت حراست است، تصریح کرد: ایجاد فضای امن و آرام در فرمانداری‌ها از امورات مهم است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود در مسیر توسعه دولت تدبیر و امید مشکل ایجاد نشود، یادآور شد: همه باید تلاش کنیم تا قطار دولت تدبیر و امید با سهولت و سرعت مناسب حرکت کند.

پناهی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در آینده خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم فضای آرام و آزاد برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌کدام از مجریان و متولیان مستقیم برگزاری انتخابات حق طرفداری از کاندیدای خاصی را ندارند، متذکر شد: باید ضمن فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم، از آرای مردم صیانت شود.

فرماندار رودبار نیز در جلسه مذکور گفت: دولت از تمام ظرفیت‌ها برای آبادانی ایران اسلامی استفاده می‌کند.

سید محمد احمدی با بیان اینکه استاندار گیلان تمام تلاش خود و مدیران را برای توسعه همه‌جانبه گیلان به‌کار گرفته است، افزود: مسئولیت امروز همه ما فرصت و امانت خدمت به مردم هستند.

فرماندار رودبار خدمت صادقانه و رسیدگی به امور مردم و برطرف شدن مشکلات را از وظایف مسئولان دانست و گفت: خدمتگزاران مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی نگاه دولت به حراست را نگاه برای مراقبت تعریف شده خواند و گفت: حراست مکان امن و پایگاهی برای بیان راحت مسائل است.

به گزارش فارس، در نشست مذکور رضا جمشیدی به عنوان سرپرست جدید حراست فرمانداری رودبار معرفی و از تلاش‌های مهدی سبز قدردانی شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه