تداوم کم توجهی به انزلی شایسته مسئولان نیست/ استاندار محترم بیاید و مشکلات را بررسی کند

امام جمعه انزلی گفت: می طلبد مسئولان، خصوصا استاندار محترم و مدیران کل و ارشد استان با تشکیل جلسات خود در شهرستان به بررسی مسائل و رفع نیازهای بپردازند و از نزدیک کمبود ها را بررسی و تصمیم گیری کنند.

تداوم کم توجهی به انزلی شایسته مسئولان نیست/ استاندار محترم بیاید و مشکلات را بررسی کند
به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، فرماندار انزلی به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور با امام جمعه شهرستان دیدار کرد.
امام جمعه انزلی نیز در این دیدار گفت : توقع مردم شهرستان این است که نیازها و مطالباتشان حداقل در حد معمول پیگیری شود و به این منظور نیاز است مدیران ارشد استان با حضور در شهرستان با مشکلات و نارسایی ها آشنا شوند و دستورات لازم را درجهت رفع آنها با همکاری و همفکری صادر کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین اظهار کرد: به لحاظ خلع های فراوانی که در بندرانزلی در جهات مختلف مشهود است می طلبد مسئولان، خصوصا استاندار محترم و مدیران کل و ارشد استان با تشکیل جلسات خود در شهرستان به بررسی مسائل و رفع نیازهای بپردازند و از نزدیک کمبود ها را بررسی و تصمیم گیری کنند.
 
وی خاطرنشان کرد : بندرانزلی دارای مسوولان دلسوزی است که با تفاهم و تعامل با امکانات کم در تلاشند تا امور مردم را به خوبی به انجام برسانند و تداوم کم توجهی به انزلی در رفع محرومیت ها شایسته مسئولان نیست.
8946
 
ائمه جمعه بهترین راهنما برای مسوولان هستند
 
فرماندار انزلی نیز در این دیدار ائمه جمعه را بهترین راهنما برای مسوولان دانست و با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جمعه در فرهنگ اسلامی اظهار کرد : با درایت حضرت امام (ره) یکی از فرایض معنوی و تاثیرگذار اسلام بعد از انقلاب اسلامی احیاء شد که ضمن ایجاد وحدت و انتقال پیام انقلاب و نظام موجب تقویت معنویت در جامعه است.
 
وی افزود : ائمه جمعه به دلیل ارتباط نزدیک با مردم و از آنجا که امین مردم هستند بهترین راهنما برای مسوولان در انجام امور و پیشبرد جامعه بشمار می آیند.
 
فرماندار انزلی به مشکلات موجود در شهرستان اشاره و برنامه های پیش بینی شده در جهت رفع آنها را برای امام جمعه بیان کرد.
گفتنی است در این دیدار بخشدار مرکزی شهرستان بندرانزلی نیز حضور داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه