ثبت قرارداد قلعه نویی با ملوان/ تساوی مقابل شهرداری اردبیل در اولین حضور ژنرال

امیر قلعه نویی پس از حضور یک هفته ای در تمرینات ملوان سرانجام قرارداد یک ساله ای را با ملوان به ثبت رساند. تیم فوتبال ملوان انزلی در دیداری دوستانه در زمین حسن‌رود انزلی به مصاف تیم شهرداری اردبیل رفت که با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

ثبت قرارداد قلعه نویی با ملوان/ تساوی مقابل شهرداری اردبیل در اولین حضور ژنرال

به گزارش سرویس ورزشی هشت دی نیوز، امیر قلعه نویی پس از حضور یک هفته ای در تمرینات ملوان سرانجام پس از دیدار ملوان و شهرداری اردبیل، قرارداد یک ساله ای را با ملوان به ثبت رساند.

امیر قلعه‌نویی پس از امضای قراردادش با باشگاه ملوان  در مورد اینکه شایعه شده بود او به تهران برمی‌گردد، گفت: من به دو دلیل ملوان را انتخاب کردم اول اینکه این تیم یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است و هواداران خوبی دارد و دوم اینکه خود ملوان هم تیم خوبی است. تنها خواسته‌ من از باشگاه پرداخت حق و حقوق بازیکنان است.

اگر دغدغه مالی بازیکنان حل شود ملوان می‌تواند شرایط بسیار خوبی داشته باشد که احمد دنیامالی رئیس محترم هیأت مدیره قول داده است این مسئله را حل کند. من خواسته‌ای برای خودم ندارم.

وی در مورد جدایی بهشتی از باشگاه ملوان گفت: دوست داشتم بهشتی هم با ما می‌ماند و ادامه کار می‌داد اما ظاهراً مشکلات اداری پیش آمد که نمی‌خواهم به این مسئله ورود کنم.

گفتنی است که تیم فوتبال ملوان انزلی دیروز در دیداری دوستانه در زمین حسن‌رود انزلی به مصاف تیم شهرداری اردبیل رفت که با نتیجه تساوی  ۲ بر ۲ به پایان رسید.

فرزاد حاتمی و عزیز معبودی گل‌های تیم ملوان را در نیمه اول به ثمر رساندند.

در نیمه دوم ملوان با بازیکنان ذخیره و تستی خود به میدان رفت که در این نیمه مهران موسوی و علی سلیمانی از روی نقطه پنالتی گل‌های شهرداری اردبیل را زدند.

قلعه‌نویی در مورد تساوی ملوان مقابل تیم شهرداری اردبیل در بازی دوستانه گفت: ما آخرین تیمی بودیم که تمرینات خود را آغاز کردیم با این حال شرایط تیم بسیار خوب است ما در نیمه اول که بازیکنان اصلی خود را در ترکیب قرار دادیم ۲ بر صفر از حریف پیش بودیم در نیمه دوم بازیکنان تستی خود را به میدان فرستادیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه