«رستاخیز» با اعمال اصلاحات و اضافه کردن «افکت نور» اکران می‌شود

سخنگوی ارشاد در خصوص سرنوشت این فیلم گفت: امیدواریم با رفع اشکال آخر “رستاخیز” که یک تصویر است با افکت نور این مشکل مرتفع شود/ این فیلم جز آثار فاخر سینمای ایران است.

«رستاخیز» با اعمال اصلاحات و اضافه کردن «افکت نور» اکران می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از نسیم، نوش آبادی در خصوص نتیجه اکران رستاخیز گفت: قبلا هم صحبت شده و مواضع ارشاد در این خصوص بیان شده است، تولید این فیلم جز فیلم های فاخر و ارزشمند است و سرمایه گذاری خوبی برای آن صورت گرفت.‬‎
‫سخنگوی وزارت ارشاد تصریح کرد: از زمانی که رستاخیز در جشنواره اکران شد، مواضع مخالفان و موافقان این فیلم مطرح شد، همچنین اشکالات و شبهاتی مطرح شد و ما تصمیم داشتیم بعد از اصلاحات این فیلم را اکران کنیم اما به دلیل برخی نگرانی ها این فیلم تعلیق شد تا اشکالات باقی مانده رفع شود. در حقیقت به احترام مراجع معظم که نسبت نسبت به برخی تصاویر اشکال داشتند، فیلم تعلیق شد و امیدواریم با رفع اشکال آخر که یک تصویر است با افکت نور این مشکل مرتفع شود.

‬‎
‫وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم رستاخیز اکران خواهد شد و با کمک دست اندرکاران فیلم این مشکل حل شود، ما نباید کاری کنیم که جرات فیلمسازان ما برای ورود به عرصه فیلمسازی دینی کم شود و باید فرصت دهیم تا کارگردان های ما این تجربه را داشته باشند.

‬‎
‫سخنگوی وزارت ارشاد افزود: اگر مشکلی نیز وجود دارد باید با سعه صدر از آن عبور کرد و فیلمسازان نیز برای ساخت این فیلم ها باید از کارشناسان معتبر استفاده کنند که اکران فیلم به مشکل برنخورد؛ چرا که این باعث می شود تا بهانه ها از بین برود.

 

‫وی در خصوص فیلم محمد (ص) و اکران این اثر تصریح کرد: این فیلم نیز جزو فیلم های فاخر به شمار می رود؛ البته اکران محمد (ص) نیازمند سالن های ویژه ای است که با تجهیز برخی سالن های سینما این اثر در نیمه دوم شهریور ماه اکران خواهد شد.‬‎
‫نوش آبادی افزود: صد سالن سینمایی به خاطر اکران فیلم محمد (ص) تجهیز شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه