زباله و فاضلاب مردم لاهیجان را کلافه کرده است+عکس

ابراهیم خوشحال عضو شورای شهر لاهیجان گفت:زباله زندگی را برای ساکنان برخی مناطق لاهیجان دشوار کرده و هیچ اقدامی از سوی مسئولین صورت نگرفته است.

زباله و فاضلاب مردم لاهیجان را کلافه کرده است+عکس

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «لاهیجان» ،ابراهیم خوشحال سوستانی در بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه وضعیت فاضلاب لاهیجان نگران کننده است افزود:بوی نامطبوع فاضلاب مردم را  کلافه کرده است.

عضو شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه دفع غیر بهداشتی فاضلاب در لاهیجان باعث ایجاد بوی تعفن شدید در کمربندی ، شهرک فرهنگیان ، یوسف آباد و عاقلیه شده افزود:زندگی در این مناطق بر ساکنان این منطقه بسیار دشوار شده است.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه علاوه بر بوی تعفن شدید ناشی از دفع غیربهداشتی فاضلاب،حشرات موذی که ناقل بیماری‌های زیادی هستند ، خطری جدی برای شهروندان لاهیجان خواهد بود افزود:اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم ، باید اقدامات خود را به مردم لاهیجان اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه هرچند ممکن است این اقدامات نتیجه مطلوبی ، نداشته باشد افزود:جلسات بعمل آمده با مدیر عامل آبفای استان و مسئولین آبفا لاهیجان و نماینده شهرستان با گذشت بیش از پنج ماه از مذاکرات بعمل آمده نتیجه ای نداشته است.

خوشحال افزود:متأسفانه از سوی مسئولین هیچ گونه اقدامی برای دفع بهداشتی و استاندارد فاضلاب انجام صورت نگرفته است.

ابراهیم خوشحال با بیان اینکه از رئیس شورای شهر لاهیجان می خواهم طی جلسه علنی و دعوت از مسئولین آبفای استان و لاهیجان و دیگر مسئولین شهری و با حضور مردم این مشکلات را مطرح کند افزود:لایروبی رودخانه های شهر یکی دیگر از مشکلات لاهیجان است که اکنون شرایط آب و هوایی برای لایروبی رودخانه لاهیجان مناسب است.

تصاویر زیر دفع غیربهداشتی زباله های خانگی و ساختمانی در مسیرتالاب سوستان را نشان می دهد.

زباله-تالاب سوستان (۲) زباله-تالاب سوستان (۱)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه