اولین دوره ارتقاء سواد رسانه ای فعالان فضای مجازی گیلان برگزار شد/ تصاویر

اولین دوره آموزشی ارتقاء سواد رسانه ای فعالان فضای مجازی استان گیلان با عنوان دوره آموزشی شهید قلی پور به صورت شبانه روزی در رشت برگزار شد که در این دوره ۸۰ نفر از فعالان فضای مجازی شهرستانهای مختلف گیلان حضور داشتند.

اولین دوره ارتقاء سواد رسانه ای فعالان فضای مجازی گیلان برگزار شد/ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل  پایگاه خبری افق انزلی اولین دوره آموزش ارتقاء سطح سواد رسانه ای فعالان فضای مجازی استان گیلان با عنوان «دوره آموزشی شهید قلی پور» به شکل شبانه روزی در رشت برگزار شد.

http://newsroom.dana.ir/content/files/ofogheanzali/309607.jpg

http://newsroom.dana.ir/content/files/ofogheanzali/309610.jpg

در این دوره آموزشی که نزدیک به هشتاد نفر از فعالان فضای مجازی شهرستان های مختلف گیلان حضور داشتند، کارگاه های مختلفی در حوزه موضوعات مرتبط با سواد رسانه ای اجرا شد.

 http://newsroom.dana.ir/content/files/ofogheanzali/309614.jpg

کارگاه بررسی آسیب ها و فرصت های شبکه های اجتماعی و نیز کارگاه تکنیک های اندروید با حضور مهندس فلاح، آینده پژوهی فضای مجازی با حضور دکتر عرب، گفتمان انقلاب اسلامی با حضور دکتر قنبردوست، وظایف امروز فعال فضای مجازی جبهه فرهنگی انقلاب با حضور حجت الاسلام مهدوی، تکنیک های رسانه ای و جنگ روانی و جریان شناسی رسانه های کشور با حضور دکتر نیکخواه، دنیای امروز و دگرگونی ماهیت رسانه با حضور دکتر نامدار از جمله کارگاه های آموزشی ای بود که در این دوره برگزار شد.

http://newsroom.dana.ir/content/files/ofogheanzali/309613.jpg

بررسی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی استان گیلان، جلسات مختلف پرسش و پاسخ، مراسم ذکر و توسل با حضور حاج ابوذر بیوکافی و … از دیگر برنامه های متنوع دوره شهید قلی پور بود.

 http://newsroom.dana.ir/content/files/ofogheanzali/309612.jpg

آشنایی حداقلی با اولویت ها و مفاهیم انقلاب اسلامی، فعالیت موثر در حوزه فضای مجازی استان گیلان، همکاری و فعالیت در یکی از مجموعه های فرهنگی فعال در سطح استان گیلان از جمله شرایط عمومی شرکت کنندگان در این دوره بود.http://newsroom.dana.ir/content/files/ofogheanzali/309611.jpg

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه