محرویت زدایی از مناطق محروم گیلان مخصوصا مناطق محروم غرب استان + تصاویر

مسئول قرارگاه جهادی عاشورا با اشاره به افتتاح پروژه های قرارگاه جهادی عاشورا در غرب گیلان، گفت: طرح هجرت گروه های جهادی مجموعه های فرهنگی، دانشجویان و فارغ التحصیلان و فعالان فرهنگی جهت محرومیت زدایی مناطق محروم غرب گیلان با نام طرح هجرت «فائزون» در تابستان امسال برگزار می شود.

محرویت زدایی از مناطق محروم گیلان مخصوصا مناطق محروم غرب استان + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، مهدی حقی در گفت و گو با دیارباران، با اشاره به اهمیت اجرای اردوهای جهادی در مناطق محروم استان، اظهار کرد: محرویت زدایی از مناطق محروم گیلان مخصوصا مناطق محروم غرب استان با توجه به رویکرد ترقیب مذاهب برگزار می شود.

وی افزود: جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه های گیلان، جهادگران مجموعه های فرهنگی استان، هیئت ها و همچنین جمعی از جهادگران دانشگاه های اردبیل و تهران در اردوی جهادی گروه عاشورا در روستاهای ناو و دریابن بخش اسالم شهرستان تالش حضور دارند.

مسئول قرارگاه جهادی عاشورا پروژه های عمرانی از قبیل ساخت و ترمیم مسجد عبداللهی روستای ناو، ساخت غسالخانه و یک سرویس بهداشتی، دوچشمه برای مسجد عبداللهی و ساخت یک باب خانه محرومین در روستای دریابن را از جمله پروژه های عمرانی این قرارگاه در اردوهای جهادی عنوان کرد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: پروژه ساخت خانه محرومین در روستای دریابن بخش اسالم که با همت قرارگاه جهادی عاشورا در ایام عیدنوروز آغاز گردید با همت سپاه شهرستان تالش به اتمام رسید.

حقی افزود: این منزل مسکونی با حضور سردار حزنی فرمانده قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم، کامیار مهدی پور مسئول بسیج دانشجویی گیلان، جانشین سپاه شهرستان و معاون عمرانی فرماندار افتتاح شد.

مسئول قرارگاه جهادی عاشورا در پایان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در تابستان امسال، خاطرنشان کرد: طرح هجرت گروه های جهادی مجموعه های فرهنگی، دانشجویان و فارغ التحصیلان و فعالان فرهنگی جهت محرومیت زدایی مناطق محروم غرب استان با نام طرح هجرت «فائزون» در تابستان امسال برگزار می شود.

افتتاح پروژه های قرارگاه جهادی عاشورا در غرب گیلان/ طرح هجرت فائزون در تابستان امسال برگزار می شود + تصاویر  افتتاح پروژه های قرارگاه جهادی عاشورا در غرب گیلان/ طرح هجرت فائزون در تابستان امسال برگزار می شود + تصاویر افتتاح پروژه های قرارگاه جهادی عاشورا در غرب گیلان/ طرح هجرت فائزون در تابستان امسال برگزار می شود + تصاویر افتتاح پروژه های قرارگاه جهادی عاشورا در غرب گیلان/ طرح هجرت فائزون در تابستان امسال برگزار می شود + تصاویر افتتاح پروژه های قرارگاه جهادی عاشورا در غرب گیلان/ طرح هجرت فائزون در تابستان امسال برگزار می شود + تصاویر افتتاح پروژه های قرارگاه جهادی عاشورا در غرب گیلان/ طرح هجرت فائزون در تابستان امسال برگزار می شود + تصاویرافتتاح پروژه های قرارگاه جهادی عاشورا در غرب گیلان/ طرح هجرت فائزون در تابستان امسال برگزار می شود + تصاویر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه