ممانعت از برگزاری جشن غدیرصومعه سرا با پلمب درب تالار! + اسناد و تصاویر

برنامه ها طبق روال پیش میرفت اما ساعتی قبل از مراسم که برگزار کنندگان برای آماده سازی فضا به تالار رفتند، با دربی پلمپ شده مواجه شدند. پس از مدتی هم دعوت شدگان به محل مراسم با درب پلمپ شده مواجه شدند!

ممانعت از برگزاری جشن غدیرصومعه سرا با پلمب درب تالار! + اسناد و تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، با توجه به فرارسیدن ایام مبارک عید سعید غدیر در شهرستان صومعه سرا مانند جای جای ایران اسلامی جشنهای باشکوهی همه ساله برگزار میشود. اما مراسم جشن غدیر امسال در شهرستان صومعه سرا با حواشی فراوانی مواجه بود.

داستان از این قرار بود که جشنی تحت عنوان جشن سیدان صومعه سرا قرار بود صبح پنجشنبه روز عید غدیر در یکی از تالارهای شهرستان صومعه سرا برگزار شود. در این مراسم سید کاظم دلخوش نماینده سابق شهرستان جز میهمان ویژه بود.

برنامه ها طبق روال پیش میرفت که ساعتی قبل از مراسم که برگزار کنندگان برای آماده سازی فضا به تالار رفتند، با درب پلمپ شده مواجه شدند.

پس از پیگیری ها متوجه شدیم که این تالار توسط اماکن پلمپ گردید.  پس از مدتی هم دعوت شدگان به محل مراسم با درب پلمپ شده مواجه شدند.

لازم به ذکر است که تعداد میهمانان این مراسم به بیش از ۲۰۰ نفر میرسید. پس از پرس و جو های فراوان به این نکته جالب رسیدیم که این مراسم کاملاً قانونی بوده و دارای مجوز لازم نیز بوده است.

2

3

پس از پیگیری های برگزار کنندگان مراسم و با درایت امام جمعه شهرستان و اعتراض مردم تجمع کننده جلوی تالار به صورت قانونی این مکان فک پلمپ و جشن مذکور با حضور جمع زیادی از مردم شهرستان و با وقفه ای کوتاه برگزار گردید.

در این مراسم امام جمعه و رئیس ستاد غدیر شهرستان ضمن تشکر از شورای تامین تاکید کرد: تا زمانیکه بنده در این شهرستان هستم اجازه نخواهم داد تا عده ای بخواهند آرامش مردم و مناسبتهای مذهبی شهرستان را بخاطر اختلافات شخصی خویش برهم بزنند.

برخی از افراد معتقد بودند که  روابط تاریک بین خصوصی نماینده کنونی صومعه سرا و دلخوش نماینده اسبق این شهرستان در مجلس در تعطیلی این تالار بسیار تاثیرگذار بوده است.

zcz

گفتنی است مدتی پیش پس از انتصاب دلخوش به سمت مشاور معاونت راهبردی رییس جمهور، درخواست مردم این شهرستان برای نصب بنرهای تبریک به دلخوش با مخالفت شهرداری مواجه شد.

برخی سایتهای خبری صونعه سرا با اشاره به اینکه دستور عدم موافقت با نصب بنرهای تبریک مردم به دلخوش توسط فرماندار انجام شده است تصریح کردند که این موضوع احتمالاً به روابط ما بین خصوصی و دلخوش بی مربوط نیست.

sedighi

dekhosh

IMG_2323

IMG_2350

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
فعال سایبری
آخرش این دعوای قدیمی علنی شد.
در حاشیه