همکاری مردم با پلیس در برخورد با ناهنجاری های سواحل موثر است

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان گفت: همکاری مردم با پلیس در برخورد با ناهنجاری های سواحل موثر است.

همکاری مردم با پلیس در برخورد با ناهنجاری های سواحل موثر است

به گزارش ۸دی نیوز، مراسم افتتاحیه طرح سالمسازی دریای لاهیجان (روستای سحرخیز محله) صبح روز گذشته با حضور فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در این مراسم حراست از نعمت دریا را برهمگان واجب دانست گفت: با رعایت قانون و حقوق شهروندی و احساس مسئولیت همگانی می توان استفاده هر چه بهتر و بیشتر مردم و مسافران از این نعمت الهی را فراهم نمود.

وی با تاکید بر برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان در سواحل دریا اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی و نیروهای کمکی یگان ویژه استان درصدد است با ناامن نمودن سواحل و تفرجگاهها برای هنجارشکنان، امنیت بیشتری برای مردم در استفاده از مواهب طبیعی به وجود آورد.

این مقام انتظامی ضمن اظهار امیدواری از اینکه با تلاش پلیس و همه سازمانهای دخیل در طرح دریا می توانیم شاهد کاهش حوادث و تلفات ناشی از دریا باشیم تاکید کرد: پلیس برای کنترل واحدهای صنفی در سواحل و تفرجگاه ها برنامه های ویژه ای تدوین نموده است.

سرهنگ قاسمی در پایان همکاری مردم در رعایت ملزومات فرهنگی و اجتماعی و تکالیف شهروندی و البته حفظ موازین شرعی و عرفی را در همکاری با پلیس مهم و موثر دانسته و بیان داشت: نیروی انتظامی همواره تلاش می نماید هماره در کنار مردم بوده و ایمنی و آسایش، آرامش را در تمامی آنات و لحظات برای شما پایدار نماید.

DSC03341 DSC03342 DSC03350 1

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه