رشت؛ شهر مظلومی که اسیر مدیران است/ قطع شبانه درختان ۷۰ ساله بدون مجوز محیط زیست! + تصاویر

از آنجایی که محیط زیست اعلام کرده هیچ مجوزی برای قطع این درختان به شهرداری نداده است، اما مردم شهر شاهد بی خیالی مسئولانشان به این رخداد زیست محیطی هستند.

رشت؛ شهر مظلومی که اسیر مدیران است/ قطع شبانه درختان ۷۰ ساله بدون مجوز محیط زیست! + تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، شهرداری رشت شامگاه جمعه علی رغم مخالفت هایی که از جانب اعضای شورا و مسئولین مربطه بوده درختان تنومند خیابان امام خمینی(ره) رشت را که قدمتشان بیش از ۷۰ سال هم می رسید، به بهانه طرح احداث اتوبوس‌های تندرو BRT قطع  نمود!

از آنجایی که محیط زیست اعلام کرده هیچ مجوزی برای قطع این درختان به شهرداری نداده است، اما مردم شهر شاهد بی خیالی مسئولانشان به این رخداد زیست محیطی هستند.

روزهای اولی که زمزمه طرح بی آر تی در محافل شورا و شهرداری رشت صورت گرفته بود، قرار بر این شده بود که اگر بنا بر قطع این درختان ۷۰ ساله باشد، یا مقدمات انتقال درختان به نقاط دیگر شهر دنبال شود یا اینکه لااقل از ریشه قطع نشوند؛ اما نه تنها شهرداری این کارها را نکرد بلکه تنه درختان را هم تبدیل به الوار برای مصارف خود نمود!

حال سوالی که این روزها مردم شهر دوست دارند جوابش را از زبان استاندار گیلان، مدیرکل محیط زیست و مسئولان مربوطه بشوند این است که سکوت و عدم برخوردشان درخصوص این آسیب بزرگی که به شهر وارد شده چه دلیلی دارد؟!

 ghatederakhtan00012 ghatederakhtan00016 ghatederakhtan00017 ghatederakhtan00018 ghatederakhtan00019 ghatederakhtan00015 ghatederakhtan00014 ghatederakhtan00013 ghatederakhtan00011 ghatederakhtan00006 ghatederakhtan00007 ghatederakhtan00008 ghatederakhtan00009 ghatederakhtan00010 ghatederakhtan00005 ghatederakhtan00004 ghatederakhtan00003 ghatederakhtan00002 ghatederakhtan00001

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جنابخان
بیام برات ...
شهروند گیلانی
قطع درختان وتخریب فضای سبز ومنابع طبیعی دراستان گیلان حامی ندارد ومسئولین براحتی ازکنارش می گذرند ؛ فقط به میزشان آسیب نزند.
رضا
چیزایی که تو این چن وقت می بینم هیچ جای دنیا ندیدم همیشه همه جا تلاش مسوولین بر حفظ آثار به جا مانده و چهره ی قدیمی و باستانی شهرهاس ولی اینجا نه فقط رشت نه فقط گیلان بلکه در مملکت ما هم و غم مسئولین بر حل مشکل نیس فقط کافیه که صورت مساله ی قبلی رو پاک کنن و مساله ی جدید و متفاوتی رو مطرح کنن این حرکات محیر العقول که توی شهر می بینیم حل مشکل ترافیک نیس فقط انحراف در نگاه مردم به مساله و ریخت و پاش بودجه ها و سردرگمی مسئولین است امیدوارم آقایون یکم دورتر از نوک بینیشون رو هم ببینن...
در حاشیه