تولید روغن خوراکی با روغن سوخته در یک منزل مسکونی

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود استان گیلان از دستگیری دو متهم که در یک منزل مسکونی از روغن سوخته، روغن خوارکی تولید می کردند، در این شهرستان خبر داد.

تولید روغن خوراکی با روغن سوخته در یک منزل مسکونی

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ حسین نیک فرد فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود استان گیلان در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی دریاسر در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی در زمینه جمع آوری روغن های فاسد و سوخته شده از سطح بازار فعالیت دارند، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه ماموران انتظامی با تحقیقات نامحسوس از صحت این موضوع و اینکه این افراد در زمینه تبدیل روغن های فاسد به روغن های خوراکی و وارد نمودن آن به چرخه مصرف مجدد فعالیت دارند، اطمینان حاصل نمودند، افزود: با کسب مجوز قضایی ماموران انتظامی از این منزل مسکونی بازرسی کردند.

سرهنگ نیک فرد با اشاره به اینکه مالک ۲۵ ساله این منزل مسکونی و کارگر ۳۲ وی دستگیر شدند، بیان داشت: در این منزل خالی از سکنه با استفاده از روغن های سوخته قنادی ها و فست فود ها پس از یکسری فعل و انفعالات،مجددا این روغن ها را در داخل ظرف های ۲۰ لیتری به صورت پلمپ شده به بازار عرضه می نمایند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این منزل، ۱۹گالن ۲۰ لیتری جمعا به مقدار ۳۸۰ لیتر به صورت پلمپ شده و نیز مقدار تقریبی ۲۰۰ لیتر روغن سوخته کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان با اعلام اینکه متهمان هرگالن ۲۰ لیتری را در بازار ۵۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار ریال به فروش می رساندند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه