رئیس و اعضای هیأت نظارت بر انتخابات گیلان معرفی شدند + اسامی

رئیس شورای نگهبان طی حکمی رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را معرفی کرد.

رئیس و اعضای هیأت نظارت بر انتخابات گیلان معرفی شدند + اسامی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با حکم حضرت آیت‌الله احمد جنتی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری به عنوان رئیس هیات نظارت بر انتخابات گیلان معرفی شد.

در حکم مذکور آمده است: بنا به تصویب هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان منصوب می‌شوید. ضروری است با سرلوحه قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در امر نظارت، جهات شرعی، اخلاقی و قانونی را در انجام وظایف خود ملاک عمل قرار داده و نسبت به رعایت موازین، ضوابط و مقررات به طور جدی توجه داشته باشید.

همچنین احکام مهندس احمد قنبریان به عنوان قائم‌مقام و حجت‌الاسلام والمسلمین عزت‌الله معتمد، حجت‌الاسلام والمسلمین میرغفار میرکریم‌پور و محمداسماعیل فرحی به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات در گیلان صادر و ابلاغ شده است.

axe94442

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
آخر تیر نماینده هتاک به سنگ خورد!
فرزاد
اییییییول خیلی خوشحال شدم که اشجری همچنان رئیسه امروز روز عزای فتنه گران و یک نماینده خاص هست خخخخخخخخ
سامان
حنجره جان حیف شد واقعا!!!!!انتخابات این دور رو ک از دست دادی!!!!بیا توبه کن و نامه عذرخواهی بنویس مام سفارشتو به حاج اقا میکنیم شاید دورهای بعد مورد رافت نظام قرار گرفتیا!و اگرنه با داد و بیداد کاری حل نمیشه هااااااا....از ما گفتن!
موسوی
حاج دکترررررر :-):-P:-Pحنجره تسلیت مارا پذیرا باشید! اصلا نگران نباش...دوسال دیگه انتخاب شورا حتتتما صلاحیت میگیری و بعنوان یک عضو شورای قدرتمند در روستای خودت مشغول خدمت میشی.
اسفندیار
درود خدا بر مرد با درایت ،فهیم وبا اخلاق که در مقابل حتاکی های بسیاری از افراد سکوت کرد ومردانگی وجوانمردی را سر لوحه کار خود کرد،زنده باد مرد خستگی ناپذیر انقلاب.جوان باتقوا و بزرگوار حجت الاسلام اشجری .خدا پشت وپناهت باشه دلاور.خدا نوید پیروزی را به صابرین ارزانی نموده .دست حق نگهدارت
امین در پاسخ به اسفندیار
عجب!! پس اگر با یکی از اعضا خوب نباشی صلاحیت دیگه بی صلاحیت.
شهروند
ما همیشه باید از دیدگاه شخصی به موضوعات نگاه نکنیم بلکه باید از دیدگاه قانون و اخلاق به موضوعات نگاه کنیم. وگرنه در برابر خداوند مسئول هستیم
در حاشیه