رضا مسرور بعنوان رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شد

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، “رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی” منصوب شد.حمید مرتضایی، سید عیسی مهدوی، محمد جعفر علیزاده و مرتضی آرامی اعضاء جدید هیأت مدیره این سازمان را تشکیل می دهند.

رضا مسرور بعنوان رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شد

به گزارش ۸دی نیوز در حکم “اکبر ترکان” خطاب به “رضا مسرور” آمده است:

با عنایت به سوابق و تجربیات جنابعالی و به استناد ماده (۶) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و تفویض اختیار ریاست جمهوری، به موجب این ابلاغ به عنوان “رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی” منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است:
برنامه ریزی برای توسعه توان تولیدی و صادراتی منطقه، جذب سرمایه های داخلی و خارجی، حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی و توسعه تجارت با کشورهای حوزه خزر از مهم ترین اولویت هایی است که انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت ها، قابلیت ها و توانمندی های موجود و ایجاد تحرک بالنده و رو به رشد در منطقه، در انجام آن نهایت مساعی خود را معمول دارید.
پیش از این سعید رحیمی سمت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی را بر عهده داشت.

گفتنی است “رضا مسرور” متولد ۱۳۴۶ دارای مدرک MBA از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دارای فوق لیسانس مدیریت با گرایش سیستم ها است.
“رضا مسرور” مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد انزلی، یکی از مدیران با سابقه مناطق آزاد کشور است که تا پیش از این، سمت هایی همچون: ریاست هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، مشاور مدیرعامل در امور اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش، عضو هیأت مدیره شرکت خدمات گردشگری کیش، عضو هیأت مدیره شرکت آب و برق کیش، عضو هیأت مدیره مرکز توسعه تجارت کیش، ریاست کارگروه رفع موانع صادرات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو را در کارنامه فعالیت های خود بر عهده داشته است.

هم چنین اکبر ترکان، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، احکام اعضاء جدید “هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی” را ابلاغ کرد.
بر این اساس حمید مرتضایی، سید عیسی مهدوی، محمد جعفر علیزاده و مرتضی آرامی اعضاء جدید هیأت مدیره این سازمان را تشکیل می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
کریمی
باسلام ایشون خواهرزاده اقای [...] استاندار گیلان است ماهم به ایشون ودایی گرامی تبریک عرض میکنیم
عشق من امیر
سلام پس ق چی شد اون که داشت خودشو میکشت بشه هیات مدیره ظاهرا خدا رو شکر مسئولان دولت تدبیر و امید عاقل تر از این حرف ها هستند که کسی مثل اون رو بزارن هیات مدیره. بهتره ایشون با ... دور بزنه و جای دیگه دنبال رانت باشه.
در حاشیه