دزدی بیش از ۷ میلیون شارژ تلفن همراه از حساب اینترنتی در تالش!

فردی که با سوء استفاده از حساب اینترنتی دوستش، ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال شارژ تلفن همراه خریداری کرده بود، در تالش استان گیلان شناسایی و دستگیر شد .

دزدی بیش از ۷ میلیون شارژ تلفن همراه از حساب اینترنتی در تالش!

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ ایرج محمد خانی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تالش به دادخواهی فردی مبنی بر اینکه از حساب اینترنتی وی مبلغ ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت غیر مجاز برداشت شده، موضوع در دستورکار این پلیس قرار گرفت .

سرهنگ محمدخانی افزود: با تحقیقات از مالباخته و پی جویی فنی و پلیسی، عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب شاکی که جوانی ۲۹ساله اهل و ساکن تالش و دوست وی بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتالی کشف شده، متهم به صراحت به جرم خود و اینکه با سوء استفاده از اعتماد شاکی و در اختیار داشتن کارت بانکی وی رمز اینترنتی او را فعال کرده و مبلغ ۷ میلیون  و ۵۰۰ هزار ریال به صورت غیر مجاز از حساب شاکی برداشت و شارژ تلفن همراه خریداری کرده، اعتراف نمود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست، کارت بانکی، اطلاعات مهم خود نظیر (شماره حساب، شماره کارت، رمز اینترنتی، ۲CVV) را در اختیار دیگران قرار نداده، رمز خود را بر روی کارت بانکی الصاق نکنند، در حفظ و نگهداری از کارت خود نهایت دقت و تلاش را به خرج دهند تا امنیت حساب بانکی آنها به مخاطره نیافتد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه