عملکرد مدیران دولتی نباید از طرفداری یا مخالفت با جناح خاصی در انتخابات حکایت کند

استاندار گیلان گفت: گفت : همه ی احزاب و گروه های قانونی حق فعالیت در انتخابات را دارند و نحوه ی عملکرد ما نباید تلقی طرفداری یا مخالفت با جناح خاصی باشد.

عملکرد مدیران دولتی نباید از طرفداری یا مخالفت با جناح خاصی در انتخابات حکایت کند

به گزارش ۸دی نیوز، محمد علی نجفی عصر امروز در نشست ستاد انتخابات که با حضور مسولان کمیته های این ستاد و فرمانداران برگزارشد گفت : ملاک عمل ما در انتخابات فرمایشات امام و رهبری، قانون و چارچوب های تعیین شده توسط دولت است.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه میزان رأی ملت است و همچنین رهبر معظم انقلاب در خصوص حق الناس بودن رأی مردم گفت : توجه به فرمایشات امام راحل (ره) ،ارشادات رهبر معظم انقلاب، قانون و چارچوب‌های تعیین شده توسط دولت باید الگوی عمل و رفتار ما در انتخابات باشد.

نجفی با بیان اینکه پیروزی دولت برگزاری انتخابات آزاد، سالم و پرشور است گفت : طبیعتا همه ی مسولان و مدیران دارای اندیشه ی سیاسی خاص هستند اما در زمان برگزاری انتخابات باید گرایشات خود را فراموش کنند و به عنوان امانتداران مردم در خدمت انتخابات سالم باشند.

 وی با بیان اینکه امانتداران مردم در انتخابات نباید مرعوب جناح و احزاب شوند گفت : همه ی احزاب و گروه های قانونی حق فعالیت در انتخابات را دارند و نحوه ی عملکرد ما نباید تلقی طرفداری یا مخالفت با جناح خاصی باشد.

استاندار همچنین با اشاره به اینکه توجه ی فرمانداران به برگزاری انتخابات نباید مانع از اجرای برنامه های توسعه و عمرانی شود گفت : با سیاسی شدن فضای جامعه از توجه به اجرای برنامه های اشتغالزا و امید آفرین که مردم به آن نیاز دارند غافل نشوید و مراقبت شود فضای کار و تلاش تحت الشعاع انتخابات قرار نگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سوال
این دستور استاندار رو پس نوبخت چرا نقض کرد؟! حمایت از یک نماینده خاص در شرکت در ضیافت افطاری اش!!!!!!!
صفر
ببخشید بعد ما تو تالار گلستان میتینگ انتخاباتی با هزینه 200 میلیون تومان واسه یه شب گذاشتیم؟؟؟؟؟؟؟ تازه دایی بزرگ استان هم دستور اداری داد که انتخابات واسه وکیل الدوله حامی الثروتمندون ابو الشکایات حنجره السفارشات زیگزاگ السیاست کار کنید؟؟؟/ جمعش کنید عوام فریبی رو
در حاشیه