کاهش بیش از ۵۱ درصدی آمار طلاق در ماسال

رییس اداره ثبت احوال ماسال از کاهش ۵۱ درصدی آمار طلاق این شهرستان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در خبر داد و گفت: این آمار نسبت به فصل گذشته نیز بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است.

کاهش بیش از ۵۱ درصدی آمار طلاق در ماسال

به گزارش ۸دی نیوز، محمد احمدی در گفتگو با ماسال نیوز با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال ۹۴ نسبت به زمان مشابه سال گذشته واقعه طلاق در شهرستان ماسال کاهش چشمگیری داشته است اظهار داشت: تعداد واقعه طلاق در سه ماهه نخست سال ۹۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱/۵ درصد و نسبت به فصل گذشته ۴۰/۷ کاهش داشته است.

وی  افزود: در سه ماهه نخست سال ۹۴ تعداد ۱۴۳ مورد واقعه طلاق در ثبت احوال شهرستان ثبت شده است که این مقدار نیز نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۱۱/۷ و نسبت به فصل گذشته ۲۲/۷ درصد کاهش نشان می دهد. درباره واقعه وفات نیز در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۹ درصد و نسبت به فصل گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته ایم.

احمدی ضمن بیان این نکته که ۱۷۹ واقعه تولد در فصل بهار در ماسال رخ داده است که تمامی این موارد در مهلت قانونی ثبت شده اند افزود: واقعه ولادت در این فصل نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۱۹ درصد و نسبت به فصل گذشته حدود ۱۷ درصد کاهش یافته است و از مجموع ولادت ثبت شده ۵۴ درصد مربوط به مناطق روستایی شهرستان بوده است.

شهرستان ماسال براساس سرشماری سال ۱۳۹۰ دارای ۵۲۴۹۶ نفر جمعیت می باشد که شامل ۲۶۶۵۳ نفر زن و ۲۵۸۴۳ نفر مرد است. همچنین ۱۹۱۸۲ نفر از جمعیت در مناطق شهری و ۳۳۳۱۴ نفر در مناطق روستایی شهرستان سکونت دارند و ماسال از معدود شهرستان هایی است که نسبت جمعیت روستایی آن بیشتر از جمعیت شهری می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه