پیش‌ فروش خانه‌های میلیاردی مجتمع ۱۰۷۲ واحدی در گیلان! + جدول

در بندر انزلی واحدهایی به صورت پیش‌فروش در اختیار مردم قرار می‌گیرد که قیمت بسیاری از آنها میلیاردی است.

پیش‌ فروش خانه‌های میلیاردی مجتمع ۱۰۷۲ واحدی در گیلان! + جدول
به گزارش ۸دی نیوز ، استان گیلان از جمله استان‌هایی است که به دلیل آب و هوای مناسب، در شهرهای مختلف آن ویلاسازی و مجتمع‌سازی شده و به تازگی در بندر انزلی نیز که از پرجمعیت‌ترین شهرهای این استان محسوب می‌شود، مجتمع‌هایی ساخته شده که برخی از این مجتمع‌ها به صورت پیش‌فروش در اختیار مردم قرار گرفته است. مجتمع‌هایی که از یک طرف به دریا و از طرف دیگر به شالیزاهای سبز گیلان منتهی می‌شود.
یکی از این مجتمع‌ها با ارتفاع ۶۰ متر دارای ۱۰۷۲ واحد آپارتمان مسکونی است که متراژ آنها بین ۷۸ مترمربع تا ۲۴۶ متر مربع است، این مجتمع مسکونی به عنوان مرتفع‌ترین و بزرگ‌ترین مجتمع مسکونی استان گیلان چهار بلوک ۲۰ و ۲۲ طبقه دارد که شامل دو طبقه پارکنیگ و انباری، ۱۸ طبقه مسکونی و چهار واحد پنت‌هاوس در مرکزیت مجتمع است.
امکانات مجموعه
این مجموعه دارای پنج لابی است که نیازهای عمومی ساختمان مانند سرایداری، اتاق اطلاعات و نگهبانی، محل جمع آوری و شوتینگ زباله، سالن اجتماعات، سرویس های بهداشتی، راه‌های دسترسی عمودی ساختمان شامل راه پله و آسانسورها و… در آن در نظر گرفته شده است.
این مجتمع دارای شش ورودی، شش آسانسور مسافری در داخل بنا و ۱۰ دستگاه آسانسور مسافری به صورت اکسپوز(شیشه‌ای) در نمای شمالی و پنج دستگاه آسانسور دو منظوه(باری و مسافری) جهت ارتباط عمودی ساختمان و همچنین پنج دستگاه شوتینگ زباله است.
این مجتمع به گونه‌ای طراحی شده است که واحدهای شمالی آن به پهنه گسترده دریای خزر و واحدهای جنوبی آن به شالیزارهای سبز گیلان دید دارد.
پیش‌فروش‌ این واحدها به چه صورت است؟
به گفته یکی از کارشناسان فروش این واحدهای مسکونی، از میان چهار بلوک این مجتمع، واحدهای موجود در یکی از بلوک‌ها به طور کامل فروخته شده، یکی دیگر از بلوک‌ها که آماده تحویل است به صورت نقد فروخته می‌شود، اما دو بلوک باقی‌مانده که یکی شش ماه دیگر و دیگری دو سال دیگر آماده تحویل است به صورت پیش‌فروش فروخته می‌شود.به گزارش اقتصادنیوز، واحدهای پیش‌فروش به این صورت است که ۳۰ درصد کل مبلغ هم‌اکنون، ۳۰ درصد اواخر کار و ۴۰ درصد به صورت اقساط ۲۴ تا ۳۰ ماهه دریافت می‌شود که متقاضی می‌تواند ۶۵ میلیون تومان وام بانکی را در یکی از مراحل کار دریافت کند.
قیمت این واحدها چقدر می‌شود؟
یکی از کارشناسان فروش این مجتمع مسکونی گفت: قیمت هر متر مربع از واحدهای موجود در بلوکی که به صورت نقد فروخته می‌شود پنج میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است، همچنین قیمت هر متر مربع از واحدهای بلوک‌هایی که شش ماه و دو سال دیگر آماده تحویل هستند و به صورت پیش‌فروش فروخته می‌شوند به ترتیب پنج میلیون و ۲۹۰ هزار و ۴.۵ میلیون تومان است که این قیمت هر متر مربع از واحدهای روبه شالیزار است و قیمت هر متر مربع از واحدهای رو به دریا حدود یک میلیون تومان افزایش می‌یابد، همچنین این قیمت‌ها مربوط به پایین‌ترین طبقه است و فاصله قیمت هر متر مربع در پایین‌ترین طبقه(طبقه سوم) و طبقه آخر یک میلیون تومان است که این یک میلیون تومان بین طبقات تقسیم می‌شود.
 این مشاور فروش افزود: واحدهای روبه شالیزار، واحدهای یک خوابه با متراژهای ۷۸ تا ۹۵ متر هستند و واحدهای رو به دریا واحدهای دو یا سه خوابه با متراژهای ۱۵۳ تا ۲۴۶ متر هستند.
با توجه به مواردی که این کارشناس فروش بیان کرد، ارزان‌ترین واحد پیش‌فروش با قیمت ۳۵۱ میلیون تومان در طبقه سوم و رو به شالیزار است که دو سال دیگر آماده تحویل است و گران‌ترین با قیمت یک میلیارد و ۸۹۱ میلیون تومان در بالاترین طبقه برج و روبه دریاست که به صورت نقد فروخته می‌شود.

لیستی از قیمت انواع واحدهای موجود در این مجتمع مسکونی

دید به

طبقه

نوع فروش

قیمت هر متر مربع(تومان)

دریا

اول

نقد

۶,۶۹۰,۰۰۰

پیش‌فروش(۶ماه دیگر تحویل)

۶,۲۹۰,۰۰۰

پیش‌فروش(دو سال دیگر تحویل)

۵,۵۰۰,۰۰۰

آخر

نقد

۷,۶۹۰,۰۰۰

پیش‌فروش(۶ماه دیگر تحویل)

۷,۲۹۰,۰۰۰

پیش‌فروش(دو سال دیگر تحویل)

۶,۵۰۰,۰۰۰

شالیزار

اول

نقد

۵,۶۹۰,۰۰۰

پیش‌فروش(۶ماه دیگر تحویل)

۵,۲۹۰,۰۰۰

پیش‌فروش(دو سال دیگر تحویل)

۴,۵۰۰,۰۰۰

آخر

نقد

۶,۶۹۰,۰۰۰

پیش‌فروش(۶ماه دیگر تحویل)

۶,۲۹۰,۰۰۰

پیش‌فروش(دو سال دیگر تحویل)

۵,۵۰۰,۰۰۰

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه