محبوب‌ترین اسامی کودکان در بین خانواده های فومنی!

محسن قربانی به ماموریت‌های سه‌گانه سازمان ثبت احوال کشور اشاره کرد و اظهارداشت: این ماموریت شامل سامان‌دهی ثبت وقایع حیاتی و اتقان اسناد هویتی و تولید و انتشار آمار انسانی است و اهداف اداره ثبت احوال شهرستان فومن، ارائه خدمت مناسب، آسان سازی و سرعت عمل است.

محبوب‌ترین اسامی کودکان در بین خانواده های فومنی!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بهجت نیوز، محسن قربانی به ماموریت‌های سه‌گانه سازمان ثبت احوال کشور اشاره کرد و اظهارداشت: این ماموریت شامل سامان‌دهی ثبت وقایع حیاتی و اتقان اسناد هویتی و تولید و انتشار آمار انسانی است و اهداف اداره ثبت احوال شهرستان فومن، ارائه خدمت مناسب، آسان سازی و سرعت عمل است.

رئیس ثبت احوال شهرستان فومن با اشاره به اینکه سند سجلی هر شخص مهم‌ترین سند هویتی وی در جامعه محسوب می‌شود، اسناد سجلی را از نظر امنیتی و هویتی بسیار مهم و با ارزش دانست و افزود: حفظ ارزش های این اسناد، فقط با ثبت به هنگام وقایع حیاتی امکان‌پذیر است.

وی ثبت وقایع حیاتی را مطابق قانون ثبت احوال یک فعالیت بین بخشی اعلام کرد و گفت: این مجموعه به‌طور جدی نیازمند همکاری مراجع اداری می‌باشد و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا خدمات رسانی به مردم درکمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ارائه شود.

قربانی بیشترین نام‌هایی که در سه ماهه اول سال ۹۴ در این اداره به ثبت رسیده را از طبقه ذکور شامل امیر علی، محمد طاها، ابوالفضل و از طبقه اناث شامل فاطمه، نازنین زهرا و زینب خواند.

وی از تحویل ۵۴۵ شناسنامه مکانیزه و ۸۷۶ کارت هوشمند ملی به متقاضیان فومنی خبر داد و گفت: ما در سه ماه اول سال ۹۴ ۲۵۹ واقعه ولادت داشتیم که خوشبختانه این روند ثبتی، مشابه سال قبل ۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس ثبت احوال شهرستان فومن از این میزان ولادت ۱۲۲ نوزاد را پسر و ۱۳۷ نوزاد را دختر اعلام کرد و گفت: کل وفات شهرستان فومن نیز در این زمان ۱۸۹ واقعه وفات به ثبت رسیده است که از این میزان ۷۴ واقعه وفات مربوط به مردان و ۱۱۵ واقعه فوت مربوط به زنان بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه