اظهارنظر کامل بازیکنان پرسپولیس بعد از دیدار مقابل پدیده مشهد

تیم فوتبال پرسپولیس توانست با شکست پدیده مشهد به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

اظهارنظر کامل بازیکنان پرسپولیس بعد از دیدار مقابل پدیده مشهد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، پرسپولیس در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شب گذشته موفق شد در طول ۱۲۰ دقیقه پدیده مشهد را شکست دهد. در زیر صحبت‌های بازیکنان پرسپولیس را می‌خواند:

*سیدمهدی سیدصالحی پس از برتری ۵ بر یک پرسپولیس مقابل پدیده مشهد گفت: خوب بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم اما متأسفانه در ۹۰ دقیقه غافلگیر شدیم. با این حال معتقدم اگر تیم حریف ۱۰ نفره یا حتی ۹ نفره هم نمی‌شد می‌توانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی افزود: پدیده تیم کوچکی نبود و مقابل این تیم برد شیرنی را رقم زدیم، بازیکنان مطرح و بیشتر لیگ برتری بودند.

سیدصالحی یادآور شد:‌ باید جام حذفی را جدی بیگریم تا در آینده با خیالی راحت مقابل حریفان به میدان برویم. وی در پایان گفت: به نظرم استارت خوبی بود تا در روزهای آینده در لیگ برتر هم به نتایج دلخواه برسیم.

*امید عالیشاه اظهارداشت: بازیکنان ابتدای مسابقه را دست کم گرفتند اما پس از آن به خودمان آمدیم و توانستیم نتیجه را به دست بیاوریم. در آن صحنه که بازیکنان پدیده به گل رسیدند داور فکر می‌کنم اشتباه کرد و توپ وارد دورازه ما شد اما در وقت اضافه به خودمان آمدیم و توانستیم بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان پدیده مشهد به یک صحنه اعتراض داشتند خاطرنشان کرد: در آن صحنه اگر هم بازیکن پدیده مشهد من را نزده باشد توپ به کرنر رفت و اوت نشد.

*سید جلال حسینی عنوان کرد: سیدجلال حسینی پس از پیروزی ۵ بر یک پرسپولیس مقابل پدیده مشهد، گفت: تمام بازی‌های ما سخت است. اکثر بازیکنان پدیده مشهد نفرات سابق لیگ برتری بودند، نتیجه خوبی بود و خوشحالم به مرحله بعد صعود کردیم.

وی افزود: متأسفانه پس از یک بازی سنگین و ۱۲۰ دقیقه‌ای روز یکشنبه باید به مصاف راه‌آهن برویم. کارمان خیلی سخت است و امیدواریم بتوانیم نتیجه بگیریم.

حسینی در مورد برگزاری بازی در ورزشگاه تختی خاطرنشان کرد: همان ابتدا که در زمین تختی بازی کردیم گفتیم شرایط این ورزشگاه مناسب نیست. استقلالی‌ها پس از بازی با نفت این مسئله را اعلام کردند این زمین کیفیت مناسبی ندارد و امیدواریم بازی در ورزشگاه دیگری برگزار شود.

*محمد نوری در مورد پیروزی مقابل پدیده مشهد گفت: روی یک غافلگیری گل خوردیم دیدم داور سوت را نزدیک دهانش برد و می‌خواست به بازیکن ما کارت بدهد او باید سوت می‌زد و بازی را متوقف می‌کرد. خوشحالم که توانستیم ۵ گل بزنیم و به هوادارانمان تبریک می‌گویم.

نوری در مورد گلی که به ثمر رساند خاطرنشان کرد: خوشحالم سی و چهارمین گلم را توانستم برای پرسپولیس به ثمر برسانم و امیدوارم این عملکردم ادامه دار باشد.

*محسن بنگر پس از برتری ۵ بر یک پرسپولیس مقابل پدیده مشهد گفت: بازی خوبی بود و خوب بازی کردیم. در نیمه دوم هم یک مقدار بازی را شل گرفتیم و گل خوردیم با این حال با کشیده شدن دیدار دو تیم به وقت اضافه فشار زیادی به بدن‌های‌مان آمد که این موضوع کارمان را برای دیدار با راه‌آهن مشکل می‌کند. وی در مورد داوری گفت: داور هم جوان بود اما عملکر خوبی داشت. یک مقدار در زمانی که گل خوردیم به او اعتراض کردیم اما در مجموع داور خوبی بود. بنگر تأکید کرد: جالب اینکه زمانی که خطای بازیکنان ما را گرفت سوتش را بالا آورده و حتی قصد داشت کارت زرد نشان دهد که در نهایت از انجام این کار منصرف شد. مدافع پرسپولیس در پایان گفت: نباید در ورزشگاه آزادی گل می‌خوردیم که متأسفانه این امر صورت گرفت.

*محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برتری پرگل پرسپولیس مقابل پدیده مشهد گفت: بازی خوبی بود و باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کردیم که اینطور نشد و خستگی ۱۲۰ دقیقه بازی کار را شاید برای بازی بعدی دشوار کند. با این حال یک ریکاوری خوب می‌تواند این مشکل را هم حل کند.

وی افزود: خودم به شخصه مشکلی از لحاظ مصدومیت نداشتم و از بازی بعد می‌توانم با نظر کادر فنی به میدان بروم. خلعتبری در مورد نیمکت‌نشنی‌اش گفت: قبول دارم که نیمکت‌نشین بسیار سخت است.

وی همچنین در مورد اینکه قبل از بازی او را به ورزشگاه راه نمی‌دادند، یادآور شد:‌ مشکل خاصی نبود، مأمور حراست هم چون من آی‌دی ‌کارت نداشتم وظیفه‌اش را انجام داد و به قولی مأمور بود و معذور. مشکل خاصی نبود و من هم به نظر او احترام گذاشتم.

*حمید علی عسگر اظهارداشت: بازی در نیمه دوم گره خورد اما به خوبی این گره را باز کردیم.

وی ادامه داد: تیم‌های لیگ یکی برخی اوقات در جام حذفی دردسرساز می‌شوند اما اجازه این اتفاق را ندادیم. در ۱۲۰ دقیقه کار را تمام کردیم اما اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه به پیروزی برسیم.

وی افزود: گره خوردن بازی بسیار طبیعی بود. در جام حذفی تیم‌ها می‌خواهند خودشان را نشان دهند. اجازه ندادیم پدیده مشهد شگفتی‌ساز شود و در روزی که مستحق بودیم با زدن ۵ گل برای ادامه مسابقات خط و نشان کشیدیم.

*میلاد غریبی گلزن پرسپولیس مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: خیلی دوست داشتم در این فصل پایم به گل‌زنی باز شود در مورد مسئله حضور من در ذوب‌آهن حرفی نمی‌زنم چرا که تا کنون چیزی به من گفته نشده است، به کسی بی‌احترامی نمی‌کنم و دوست دارم شخصیت من حفظ شود.

وی افزود: همانطور که تیم‌های دیگر برای بازیکنانشان کلاس می‌گذارند دوست دارم شخصیت من نیز حفظ شود. باید با محمد رویانیان و علی دایی صحبت کنم اما فقط دوست دارم شخصیتم حفظ شود. خیلی خوشحالم که گل‌زنی کردم. یکی از آرزوهای من گل‌زنی با پیراهن پرسپولیس بود که خوشحالم به این موضوع رسیدم.

*پیام صادقیان پس از برتری ۵ بر یک پرسپولیس مقابل پدیده مشهد گفت: در نیمه اول بازی را در اختیار گرفتیم و گل زدیم. ما می‌دانستیم که پدیده می‌تواند دردسرساز شود چرا که تیم با تجربه‌ای بود و دیدید که در نیمه دوم گل تساوی را هم به ثمر رساند.

وی افزود: در جام حذفی تیم‌ها می‌آیند تا هرچه دارند رو کنند و هیچ تیمی در این رقابت‌ها آسان نیست. با این حال ما بدون در نظر گرفتن اسم حریف توانستیم به خوبی بازی را اداره کنیم تا جایی که اگر ۱۰ نفره هم نمی‌شدند شاید همین تعداد گل را به ثمر می‌رساندیم. صادقیان گفت: جام حذفی را می‌خواهیم و امکان ندارد یک ثانیه هم این رقابت‌ها را دست کم بگیریم. ما می‌خواهیم در این رقابت‌ها تا مراحل بالاتر رفته و فینالیست شویم.

وی در پایان گفت: پدیده مشهد تیم خوبی بود که اگر به ما برخورد نمی‌کرد قطعاً به مراحل بالاتر می‌رسید.

*رضا حقیقی پس از پیروزی ۵ بر یک پرسپولیس مقابل پدیده مشهد، گفت: بازی خیلی سختی بود، پدیده مشهد مثل یک تیم لیگ برتری ما را اذیت کرد. در نیمه دوم روی یک غافلگیری گل خوردیم اما خوشحالم که در پایان مسابقه سربلند میدان را ترک کردیم. جام حذفی جام شگفتی‌هاست اما نگذاشتیم پدیده شگفتی‌ساز شود.

وی افزود: باید خیلی سریع‌تر تکلیف بازی را مشخص می‌کردیم. حریف‌ ما تیم کوچکی نبود اما خوشحالم که به پیروزی رسیدیم چرا که بازی مقابل راه‌آهن در پیش است و باید در این دیدار با روحیه خوب ظاهر شویم.

*میثم حسینی پس از برتری ۵ بر یک پرسپولیس مقابل پدیده مشهد خاطرنشان کرد: عدم حضور دایی روی نیمکت تأثیری بر روی کار ما نداشت چرا که آن چیزهایی که این مربی در تمرینات از ما خواسته بود را انجام دادیم و نشان دادیم که حرفه‌ای شده‌ایم. کادر فنی به خوبی در تمرینات نقاط ضعف و قوت را به ما گفته بود و بازیکنان نشان دادند گیرایی لازم را دارند.

وی در خصوص داوری گفت: مشکل خاصی نبود فقط در صحنه‌ای که گل خوردیم داور برای نشان دادن کارت زرد دست به جیب هم شد اما نمی‌دانم که چرا از انجام آن منصرف شد و بازی را ادامه داد من فقط می‌خواهم از کارشناسان بپرسم که این موضوع قانونی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه