مداح سرشناس گیلانی در اروپا + تصاویر

جواد کامرانی از مداحان برجسته گیلانی امسال نیز برای چند سال متوالی راهی آلمان شد تا در مرکز اسلامی هامبورگ که امام این مسجد آیت‌الله رضا رمضانی عضو مجلس خبرگان رهبری است حضور یافته و برنامه های مذهبی را اجرا کند.

مداح سرشناس گیلانی در اروپا + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح مشرق، جواد کامرانی از مداحان برجسته گیلانی امسال نیز برای چند سال متوالی راهی آلمان شد تا در مرکز اسلامی هامبورگ که امام این مسجد آیت‌الله رضا رمضانی عضو مجلس خبرگان رهبری است حضور یافته و برنامه های مذهبی را اجرا کند.

حاج جواد کامرانی از مداحان دارای سبک و فعال شمال کشور بوده که ستبقه اجرای برنامه های دینی و فرهنگی را در صدا و سیمای مرکز گیلان نیز داراست و در ۸ دی ۸۹ و سالروز حماسه هشت دی در دیدار با امام خامنه ای، مداحی شعر مردم گیلان در این دیدار را برعهده داشت.

IMG_20150719_051837

IMG_20150719_052209

در سال ۱۳۳۲ هجری شمسی برابر با ۱۹۵۳ میلادی در جلسه ای که با حضور جمعی از ایرانیان مقیم هامبورگ در هتل آتلانتیک این شهر برگزار گردید گفتگویی پیرامون لزوم تشکیل مرکزی اسلامی و بنای مسجدی برای ایرانیان مقیم این شهر انجام گرفت. این پیشنهاد با استقبال حاضران روبرو شد و قرار شد دایرهء فعالیت این مرکز و مسجد تنها به ایرانیان محدود نگردد و مرکزی برای همهء مسلمانان شهر هامبورگ تأسیس شود و این چنین بود که بعدها مرکز اسلامی هامبورگ و مسجد امام علی(ع) بنا نهاده شد و فعالیت کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه