عید غدیر، والاترین اعیاد مسلمین است

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان اجرای احکام الهی و همه واجبات دینی را منوط به پذیرش ولایت امیرالمومنین (ع) خواند و گفت: عید غدیر را عید ولایت و بالاترین اعیاد مسلمین معرفی کرد.

عید غدیر، والاترین اعیاد مسلمین است

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام هادی شکری رئیس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان در مراسمی که صبح روز جاری در نمازخانه ستاد انتظامی استان برگزار شد، عید غدیر خم را بزرگترین اعیاد مسلمانان و درک صحیح آن را توفیقی الهی دانست.

حجت الاسلام شکری با اشاره به واقعه غدیر به عظمت این واقعه اشاره و گفت: دستور توقف برای رسیدن دیگر گروهها و بازگشت کسانی که از پیش رفته بودند، اهمیت پیام غدیر را می رساند.

وی افزود: پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) پس از ایراد خطبه ای در غدیر خم، آیه ۶۷ سوره مائده را در خصوص ابلاغ ولایت امیرالمومنین علیهم السلام تلاوت و بر آنچه که در آغاز رسالت گذشته بود، تأکید مجددی کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان این ابلاغ را انجام رسالت الهی و مصون ساختن اسلام از حوادث روزگار و عامل جلوگیری از تحریف دین آنگونه که آیین های پیشین بواسطه عدم تعیین جانشین رسول (ع) برای تداوم و اجرای احکام به آن دچار شدند، دانست.

حجت الاسلام هادی شکری اجرای احکام الهی و همه واجبات دینی را منوط به پذیرش ولایت امیرالمومنین (ع) خواند و با تأکید بر اینکه خداوند متعال در این روز نعمت خود را بر ما کامل کرده است، عید غدیر را بالاترین عید مسلمانان اعلام کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان در پایان نهج البلاغه امیرالمومنین حضرت علی (ع) را سرچشمه معارف و دری گرانبها تعبیر کرد و پیاده ساختن احادیث و دستورات حضرت امام علی (ع) را در زندگی توفیقی الهی دانست که سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

گفتنی است، در آغاز این مراسم جشن، زیارت امین ا… و توسط یکی از مداحان اهل البیت علیهم السلام اشعاری قرائت و در پایان نیز از کارکنان سید تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه