منافقین و دشمنان اسلام تحمل شادی ملت ایران را ندارند

استاندار گیلان منافقین و دشمنان اسلام را مخرب شادی ملت دانست و گفت: منافقان در عذاب ملت شاد هستند و هر جا شادی باشد آنان ویرانگرند و هرجا عذاب و درد باشد آنان زنده و پویا هستند.

منافقین و دشمنان اسلام تحمل شادی ملت ایران را ندارند

به گزارش ۸دی نیوز، کیهان هاشم نیا استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت شهدای کارمند استان گیلان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ایمان، اخلاص، عدالت و تقوا را چهار شرط لازم و ضروری برای خادمان ملت و مسئولان اجرایی کشور دانست و با تاکید بر اینکه  اگر عدالت در اجرا نباشد عرصه بر مردم و ملت تنگ خواهد شد افزود: ایمان و اخلاص مسیر را برای اجرای عدالت هموار می کند و عدالت در سایه تقوا اجرایی خواهد شد.

IMG_8527

استاندار گیلان با تصریح بر اینکه زندگی در سایه عدالت تثبیت خواهد شد اظهار کرد: اگر مسئولین با ۴ شرط لازم مسیر راه خدمت به مردم را طی کنند موفق خواهند بود و اگر نه حضور آنان فایده ای نخواهد داشت و همواره در احساس آرامش مردم یک حلقه مفقوده وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به بیش از ۲۰۰ هزار شهید کشور و ۸ هزار شهید گیلان و شهیدان رجایی و باهنر دلیل ماندگاری شهدا در کالبد تاریخ را مظلوم بودن شهدا عنوان کرد و گفت: دلیل اینکه امروز شهدا در دل و جان ملت جای گرفته اند این است که پشتیبان آنان بدون تقاضا، خداوند است.

هاشم نیا با بیان این مطلب که شهیدان رجایی و باهنر با وجود ساده زیستی و با وجود اخلاص بسیار مورد ظلم منافقین قرار گرفتند ابراز نمود: منافقین و دشمنان اسلام تحمل شادی ملت ایران را ندارند.

استاندار گیلان منافقین و دشمنان اسلام را مخرب شادی ملت دانست و تصریح کرد: منافقان در عذاب ملت شاد هستند و هر جا شادی باشد آنان ویرانگرند و هرجا عذاب و درد باشد آنان زنده و پویا هستند.

هاشم نیا با اشاره به ۱۳ استاندار گیلان دلیل جای گرفتن استاندار شهید گیلان، علی انصاری در دل مردم گیلان را رعایت عدالت در خدمت به مردم و باور وجود خداوند در تمام لحظات زندگی این شهید عنوان کرد و افزود: مسئولان استان باید در مقابل مردم تواضع و خشوع داشته باشند.

وی تدبیر و برنامه ریزی مسئولان قبل از به وجود آمدن مشکل برای مردم را مورد تاکید قرارداد و به کارگیری قدرت در حل مشکلات مردم را بهترین وسیله استفاده از مقام عنوان کرد و خاطرنشان نمود: اگر مشکل در جایی وجود دارد و یا اموری در استان و کشور می لنگد گناهی نابخشودنیست چرا که بهترین ملتها در کشور ما زندگی می کنند.

IMG_8526

هاشم نیا با تاکید بر اینکه مردم باید آرامش و راحتی را در زندگی خود لمس کنند اذعان کرد: مردم خواهان لمس آرامش در زندگی خود هستند و اگر چنین امری محقق نشده است باید به سرعت چاره ای اندیشده شود.

استاندار گیلان با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت تولید فولاد و افزایش ۲۰ درصدی تولید سیمان استان افزود: در سال گذشته ۳۵ درصد صادرات مواد غذایی استان افزایش یافت.

وی ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان به تیپ یک و افزایش ۳.۵ درصدی ظرفیت اساتید دانشگاه های گیلان را به فال نیک گرفت و افزود: مسئولان باید باور کنند که می توانیم ایران را گلستان کنیم چرا که این توان و پتانسیل در کشور وجود دارد.

وی افزود: اگر قبل از اینکه به خانواده خود فکر کنیم به خانواده بزرگ ملت فکر کنیم و رفع مشکلات ملت را سرلوحه امور خود قراردهیم، می توانیم بیکاری را در استان و کشور ریشه کن کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه