نمایندگان هوشیار باشند آمریکا به دنبال اجرای توافق نیست

امروز نیاز است نمایندگان ملت بسیار هوشیار باشند و با حیله دشمن کاملا هوشمندانه برخورد کنند.

نمایندگان هوشیار باشند آمریکا به دنبال اجرای توافق نیست

به گزارش سرویس یادداشت ۸دی نیوز، صادق رمضانی نوشت: رهبر معظم انقلاب در چندین سخنرانی تاکید داشتند که تحریمها باید از روز امضای توافق لغو شوند. نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب هوشمندی خاصی را نمایش میدهد که توضیح میدهم.

امروز امریکا برای اجرای نگاه استعماری خود متوسل به ابزار قانون یعنی شورای امنیت و سازمان ملل و نهادهای اینچنینی شده و فشارهای به ظاهر قانونی را به کشورهای تحت ستم وارد میکند و همچنین ابزار دوم امریکا استفاده از امپراطوری رسانه است و تلاش میکند با جو سازی و القا نگاه دنیا را به سمت حمایت از سیاستهای استعماری و ستمگرانه خود هدایت کند.

امروز در فلسطین و یمن و نقاط مختلف دنیا مردم مظلوم کشته میشوند و دقیقا امریکا با استفاده از همین دو ابزار فضای دنیا را معکوس جلوه داده و بیانیه و قطعنامه های متعددی را علیه مردم مظلوم و ستمدیده یمن و فلسطین و … جهت ایجاد فشار بر انها تدارک میبیند.

این اتفاق در دنیا نشان میدهد که ستمگران عالم و مصداق اتم آن یعنی امریکای جنایتکار هیچگاه دنبال اجرای عدالت نبوده و همیشه و در همه حال دنبال استفاده حداکثری از فرصتها برای چپاول مردم مظلوم و ستم و ظلم بر ازادی خواهان جهان است.

با این مقدمه کوتاه و بر این مبنا اگر باور کنیم که امریکای جنایتکار که ریشه اش در خون ملتهای مظلوم است به دنبال اجرای حق و حقوق ملت ایران است و حقیقتا نمیداند که ما بمب اتم داریم یا نداریم و نگران امنیت جهان است و برای حفظ امنیت مردم دنیا به دنبال اجرای قوانین بین المللی است و قرار است که حقوق مردم ایران را پس بدهد.

امریکایی که حتی بعد از انهدام هواپیمای مسافربری ایران و وحشی گری عجیبی که از خود در این صحنه نشان داد هنوز هم حاضر به عذرخواهی نشده است چطور میخواهد حقوق ایران را به رسمیت بشمارد؟؟؟

نکته بسیار ظریف می باشد و آن این است که امریکا به دنبال اجرای توافق نیست و صرفا به دنبال امضای توافق است تا بلافاصله بعد از امضا و با اتکا به آن بتواند دور جدیدی از فشارها و تحریمها را علیه ایران ایجاد نماید و بتواند مجددا همراهی سایر کشورها را علیه ایران داشته باشد به بهانه عدم اجرای توافق از طرف ایران و اعلام اینکه ایران عهدی که خود امضا کرده است را حاضر نیست اجرا کند و عهدشکن است و قابل اعتماد نیست.

این مطلب حداقل انتظار امریکا از امضای توافق است و انتظار حداکثری آن ورود بی مزاحم به ایران و بازرسی های بی سابقه و… است که به عنوان آرزوهای خود بارها مطرح کرده است. امروز نیاز است نمایندگان ملت بسیار هوشیار باشند و با حیله دشمن کاملا هوشمندانه برخورد کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه