جشن هسته ای مانند جشن پیروزی تراکتور سازی نشود؛ هنوز برای پایکوبی زود است!

اما چطور می توان برای چیزی که هنوز مشخص نشده شادمانی نمود و به شیوه ای عمل کرد که گویا تنها مشکل این کشور تحریم ها بوده و دیگر هیچ مشکلی در این مملکت وجود ندارد.

جشن هسته ای مانند جشن پیروزی تراکتور سازی نشود؛ هنوز برای پایکوبی زود است!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از افق انزلی، اکنون پس از صدور بیانیه مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و ۵+۱ بسیاری منتظر برای یافتن فرصتی جهت حضور در خیابانها و جشن و پایکوبی هستند.

اما چطور می توان برای چیزی که هنوز مشخص نشده شادمانی نمود و به شیوه ای عمل کرد که گویا تنها مشکل این کشور تحریم ها بوده و دیگر هیچ مشکلی در این مملکت وجود ندارد.

دشمنان ما هموراه ثابت کرده اند که زیر دستکش مخملین دست چودنی دارند و همیشه در دقایق پایانی تلاش می کنند ورق را به نفع خودشان برگردانند و تاریخ خود به خوبی گواه این مساله است.

به نظر می رسد  برای اینکه ببینیم آیا در این مذاکرات پیروز شده ایم و یا شکست خورده ایم نیاز  است چند روز ،چند ماه و یا شاید هم چند سالی صبر کنیم ،اینبار زمان این فرا رسیده که ما دشمنان را مورد آزمایش قرار دهیم و آنها را راستی آزمایی نماییم و ببینیم که آیا آنها واقعا به تعهدات خود عمل می کنند یا خیر؟

متن بیانیه مشترک گرچه امیدوار کنند است ،اما نکاتی بسیار گنگ و مبهم در آن وجود دارد که شاید بازهم بیانگر این باشد که دشمنان نظام اسلامی خود را لابلای این کلمات پنهان کرده و می خواهند در یک فرصت مناسب از آنها علیه ما استفاده نمایند.

بازی نفت و تراکتورسازی در چارچوب رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران در روز پایانی فصل گذشته در خاطرتان هست؟

بازیکنان ،کادر فنی و هوادران تراکتور سازی پس از پایان بازی فکر می کردند که قهرمان شده اند و تا چند ساعت پس از پایان دیدار به شادی و پایکوبی پرداختند ،اما در نهایت چه شد؟ یک تیم اصفهانی در کیلومترها دور تر به مقام قهرمانی رسید.

بازیکنان ،کادر فنی و هوادران تراکتور سازی اظهار کردند: قطعی دکل مخابراتی و نبود اینترنت باعث عدم اطلاع ما از بازی تیم سپاهان شد و در نتیجه ما به تساوی رضایت دادیم و در نهایت قهرمان نشدیم.

حال باید پرسید: در شرایطی که هنوز مردم از جزییات توافقات صورت گرفته و حرفهای یواشکی تیم مذاکره کننده هسته ای با ۵+۱ با خبر نیستند و کسی نمی داند چه آینده ای در انتظار ماست چگونه می توانیم برای جشن و پایکوبی برنامه ریزی کنیم ؟

آیا ممکن نیست در حالی که ما سرمست از پیروزی هستیم ۵+۱ و تیم مذاکره کننده غربی به ریش ما بخنند که اینها با وجود دادن امتیازات فراوان در حال شادی هستند؟

بازی دو تیم نفت و تراکتور سازی در روز پایانی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران در فصل گذشته درس خوبی برای این روزهای ماست ،امیدوارم اینگونه شادی ها از جنس شادی بازیکنان ،کادر فنی و هواداران تراکتور سازی نباشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اصلاحات
8دی نیوزی ها آب رو بریزین اونجا که میسوزه آره برادر من
در حاشیه