هدف دشمن در جنگ نرم ، تغییر سبک زندگی اسلامی است

امیر دریادار حبیب الله سیاری گفت: ما در موارد متعددی از شیوه لباس پوشیدن و موی سر گرفته تا سبک معماری خانه ها از غرب تقلید می نماییم ، نباید فراموش کنیم که تغییر سبک زندگی اسلامی از اهداف دشمن در جنگ نرم است و باید با افزایش روحیه تقوا و معرفت از طریق قرآن اینگونه نقشه های دشمن را خنثی نماییم.

هدف دشمن در جنگ نرم ، تغییر سبک زندگی اسلامی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  افق انزلی فرماندهی کل نیروی دریایی کشور در تمامی مناطق دریایی در ایام ماه مبارک رمضان کلاس ها و محافل انس با قرآن برگزار کردند که امیر دیادار حبیب الله سیاری از مناطق دریایی به این منظور بازدید نمود ،وی طی بازدید از ناوگان دریایی شمال کشور و منطقه چهارم دریایی بیان کرد: به لطف خدا در تمامی مناطق دریایی و پایگاه ها در ایام ماه مبارک رمضان جلسات قرآن داشتیم.

وی افزود: این جلسات همه شب توسط خود کارکنان و خانواده های آنان انجام می شد که برکات عظیمی برای نیروها و مجموعه دارد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسات در ماه مبارک ،تقوا ،خود سازی و ایجاد روحیه معنوی در بین نیروهای مسلح بوده است.

امیر سیاری با بیان اینکه معنویت در دو حوزه جنگ سخت و جنگ نرم به عنوان عناصر برتری افزا نسبت به بسیاری از نیروهای مسلح در سرتاسر جهان به ما کمک می کند اظهار کرد: هرچه میزان معنویت بالاتر باشد قطعا میزان بصیرت نیز بالاتر می رود و ما در حوزه جنگ نرم به این بصیرت نیاز داریم.

فرماندهی نیروی دریایی کشور افزود: دشمن در حوزه جنگ نرم به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی است تا به مرور زمان ما را دچار استحاله نماید.

وی در ادامه گفت: ما در موارد متعددی از شیوه لباس پوشیدن و موی سر گرفته تا سبک معماری خانه از آنها تقلید می نماییم ، نباید فراموش کنیم که تغییر سبک زندگی اسلامی از اهداف دشمن در جنگ نرم است.

وی خاطر نشان کرد: راه جلوگیری از نفوذ دشمن در سبک زندگی ما استفاده از آموزه های قرآنی و افزایش روحیه تقوا و معنویت است.

امیر سیاری با اشاره به اینکه در حوزه جنگ سخت نیز تقوا و معرفت مهم است افزود: عده ای فکر می کنند در جنگ سخت هرطرف تجهیزات و نفرات بیشتری داشته باشد و یا نیروهای خود را به شیوه های مدرن آموزش داده باشد پیروز نبرد است.

وی تاکید کرد: آن چیزی که در هر نیروی نظامی باعث پیروزی می شود ،عناصر برتر ساز است ،که این عناصر برای ما در دفاع مقدس ، ولایتمداری ،شهادت طلبی ،ایثارگری و عاشقی بود ،اینها چیزهایی است که در هر جایی یافت نمی شود.

وی در پایان گفت : ما باید با کمک این عناصر برتر ساز که از قرآن به دست آمده اند ،در دو حوزه جنگ نرم و جنگ سخت در مقابل دشمن بایستیم با هر تهدیدی مقابله نماییم و پوزه دشمن را به خاک بمالیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه