نادیده گرفتن حمایت رهبری و ایستادگی یک دهه ملت ایران، جفا به نظام است

ابوذر ندیمی گفت: اگر حمایت و ابتکارهای رهبری و ایستادگی یک دهه ملت عزیز ایران یک دهه نبود هرگز نمی توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و اگر کسی سهم رهبری و مردم را نادیده بگیرد به انقلاب و نظام اسلامی جفا کرده است.

نادیده گرفتن حمایت رهبری و ایستادگی یک دهه ملت ایران، جفا به نظام است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصدرودسر ابوذر ندیمی، سیر جمع بندی مذاکرات هسته ای را با قدرت جهانی بسیار مهم و دارای اهمیت دانست و افزود: افکار عمومی جهان شاهد قدرت نمایی ایران اسلامی با پشتوانه حمایت رهبری و مردم بود که توانست با هنر دیپلماسی طرف غربی را به توافق راضی کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لغو همه تحریم ها ناشی از موضوع هسته ای و حفظ منافع ملی در فضای مذاکرات می تواند باعث افزایش همکاری های جهانی و شکوفایی اقتصاد داخلی و خارجی کشور شود و کارآفرینان و صاحبان سرمایه را برای ورود به عرصه تولید داخلی و به طبع آن افزایش اشتغال در کشور امیدوارتر می کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه افزایش نقدینگی و سرمایه در گردش و از سر گیری تبادلات مالی با خارج از کشور و افزایش منابع ارزی کشور باید در راستای تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی باشد، گفت: دولت با همکاری مجلس باید از آسیب منابع آزاد شده در افزایش  واردات کالاهای غیر ضرور جلوگیری کند.
وی اضافه کرد: جو زدگی و فضاسازی غیر منطقی پس از توافق هسته ای آسیب جدی را به کشور وارد می کند وحرکت در راستای تقویت نگاه ملی و دوری از سیاسی زدگی به موضوع جمع بندی مذاکرات هسته ای می تواند در تقویت روحیه وحدت کشور موثر باشد.

ندیمی افزود: پس از جمع بندی مذاکرات هسته ای، سیاست دولت در حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان و رفع مشکل معیشت ۶ میلیون بیکار در کشور از انتظارت مردم می باشد که نیازمند تدبیری درست است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر حمایت و ابتکارهای رهبری و ایستادگی ملت عزیز ایران یک دهه اخیر نبود هرگز نمی توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و اگر کسی سهم رهبری و مردم را نادیده بگیرد به انقلاب و نظام اسلامی جفا کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه