مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری در مسیر فومن‌ ـ‌ ماسوله برگزار شد

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری گیلان از برگزاری مسابقات دوچرخه‌ سواری کشوری در مسیر فومن‌ ـ‌ ماسوله با حضور بالغ بر ۱۰۰ رکاب‌زن خبر داد.

مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری در مسیر فومن‌ ـ‌ ماسوله برگزار شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بهجت نیوز، ایمان دلیل‌حیرتی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه مسابقات پایانی دوچرخه‌سواری کورسی جام رمضان گیلان در پیست مجتمع هفت اقلیم فومن اظهار کرد: این مسابقات با حمایت مجتمع تفریحی هفت اقلیم و اداره‌های فومن برگزار شد.

ایمان دلیل‌حیرتی با بیان اینکه این مسابقات برای نخستین‌بار در شب ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افزود: ۵۰ رکابزن در این سری از مسابقات رکاب زدند.

وی با تصریح بر اینکه این مسابقات در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شده است، گفت: رده سنی جوانان، مسیر ۱۰ کیلومتری، رده سنی بزرگسالان، مسیر ۲۰ کیلومتری و رده سنی پیشکسوتان مسیر ۱۵ کیلومتری را رکاب زدند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری گیلان با اشاره به حضور رکاب‌زنان از شهرستان‌های فومن، رشت، صومعه‌سرا، لنگرود، انزلی، رودسر و … در این مسابقات، گفت: در رقابت‌های مذکور شهرستان فومن در رده بزرگسالان، شهرستان رشت در رده پیشکسوتان و جوانان توانستند مقام‌های نخست را از آن خود کنند.

وی از برگزاری مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری در مسیر فومن به ماسوله خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مسابقه کشوری بیش از ۱۰۰ رکابزن حضور می‌یابند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری فومن نیز در ادامه، دوچرخه‌سواری کورسی جام رمضان گیلان را سومین مسابقه استانی و نخستین مسابقه داخل پیست شبانه دوچرخه‌سواری شهرستان فومن عنوان کرد و گفت: مرداد ماه امسال مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری کشور در فومن برگزار می‌شود.

امین محمدی با دعوت از علاقه‌مندان به کسب مهار‌ت‌های رشته مفرح دوچرخه‌سواری یادآور شد: علاقه‌مندان می‌تواند برای ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی دوچرخه‌سواری به اداره ورزش و جوانان فومن مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه