۲۰ موتور سوار جوان به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی جان باختند

عدم استفاده از کلاه ایمنی جان ۲۰ موتور سوار را در مراکز شهری استان گرفت.

۲۰ موتور سوار جوان به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی جان باختند

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ سید تقی امینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان در تشریح این خبر گفت: علیرغم تبلیغات و توصیه های صورت گرفته توسط پلیس، متاسفانه بعضی از جوانان، فرهنگ استفاده از موتور سیکلت را آگاه نبوده و با حرکت های غیر اصولی با موتورسیکلت جان خود و دیگران را به مخاطره می اندازند.

سرهنگ سید تقی امینی پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام پلیس را برای حفظ سلامت جامعه با راکبان این قبیل از وسائط نقلیه جدی اعلام کرد.

 سید تقی امینی اعمال قانون با ۳۱ هزار و ۱۸۵ راکب موتور سیکلت متخلف در ۶ ماهه گذشته که بدون استفاده از کلاه ایمنی با حرکت های مار پیچ ،تک چرخ زدن ، سرعت غیر مجا ز و حرکت در خلاف مسیر سلامت خود و جامعه را به مخاطره می انداختند را نمونه ای از قاطعیت پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد .

وی تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی در این مدت نیز ۲۸ هزار و ۳۲۰ دستگاه موتور سیکلت را به علت رفتار های ناهنجار یا استفاده غیر اصولی راکبان این وسایل نقلیه را توقیف نموده است .

سرهنگ امینی آمار کشته شدگان راکبان موتور سیکلت بدون کلاه ایمنی را در ۶ ماهه اول سال، ۲۰ نفر اعلام نموده و اظهار داشت: متاسفانه همه این کشته شدگان جوان و مجرد بوده و با استفاده غیر صحیح از این وسلیه نقلیه جان خود را دست داده و خانواده شان را داغدار کردند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان در پایان از همه دارندگان موتورسیکلت خواست به جهت حفظ سلامت خود و جامعه، قوانین استفاده از موتور سیکلت را رعایت نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه