چرا ذوق مرگ می‌شویم؟!/ عده ای با دو دسته کردن جامعه دنبال تلخ شدن کام مردم هستند

آیا دولت وظیفه ندارد جدای از خط مشی های سیاسی خود حاصل ۱۲ سال مذاکره مقاومت، شهادت دانشمندان هسته ای، حمایت رهبری و ملت و نقد دلسوزانه نقادان را مصادره نکند؟

چرا ذوق مرگ می‌شویم؟!/ عده ای با دو دسته کردن جامعه دنبال تلخ شدن کام مردم هستند

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز/ دکتر حسین بهمنش: امروز ۲۳ تیر ۱۳۹۴ بعد از مذاکرات ۲۲ ماهه دور جدید در دولت یازدهم مذاکره کنندگان ۵+۱  به متنی دست یافتند که لازم است جهت تایید و تصویب به مجالس قانون گذاری طرفین ارجاع داده شود.

حتما لازم است که در مورد دست آورد ها صحبت شود و منصفانه نقد و نظر داده شود و این رفتاری است معقولانه و مطابق با سیره ائمه اطهار(ع) و انچه از ماه رمصان آموختیم.

اما مضمون این متن در باب رفتار دیگری است که توسط بسیاری در این ساعت دیده می شود. بنده به دولت دکتر روحانی، تیم مذاکره کننده هسته ای و دکتر ظریف تبریک و خسته نباشید میگویم و یقین دارم که ایشان مجاهدانه و دلسوزانه مذاکره نموده اند، بر این اساس بی انصافی است که زحمات ایشان زیر سوال رود.

از طرفی دیگر بیم مصادره این توافق به نفع جریانی خاص و دشنام به هر نقادی در فصای مجازی و رسانه ای با نام حمایت از روحانی و ظریف، امیر کبیر،  مصدق، خاتمی و عده ای از سران فتنه نگران کننده است.

فحاشی به دولت گذشته و مذاکره کنندگان پیشین با کدام خط دهی انجام میشود؟ آیا دولت وظیفه ندارد جدای از خط مشی های سیاسی خود حاصل ۱۲ سال مذاکره مقاومت، شهادت دانشمندان هسته ای، حمایت رهبری و ملت و نقد دلسوزانه نقادان را مصادره نکند؟

این به چه معناست که عده ای از رسانه های حامی دولت هنوز متن جمع بندی مذاکرات منتشر نشده به بازوان پر قدرت و حجیم شده خود را به هر فردی که میخواهد دقیقتر بنگرد نشان داده و به سان چاله میدان همه را دلواپس، بیسواد، عقب مانده و شایسته فحش و ناسزا میدانند؟
آیا عده ای درصددند که با بی اخلاقی و دو دسته کردن جامعه و استفاده از حربه مطالبه گری ناشی از جو روانی پیروزی به اردوکشی خیابانی پرداخته و کام مردم را تلخ سازند؟
خواهش بنده از دولت این است که تا نا اهلان وارد گود نشده اند و نتیجه مذاکرات هسته ای را به رفع حصر سران فتنه گره نزده اند، به موضع گیری پرداخته و مسیر آینده را روشن سازند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه