کشف ۹۰۰ تن چای تاریخ مصرف گذشته + تصاویر

ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنگرود استان گیلان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا ۹۰۰ تن چای تاریخ مصرف گذشته را در یک کارخانه چای کشف کردند.

کشف ۹۰۰ تن چای تاریخ مصرف گذشته + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ حسین نیکفرد فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود استان گیلان در این خصوص گفت: در پی اظهار نگرانی چایکاران این شهرستان مبنی بر قیمت پایین چای و عرضه چای نامرغوب در شهرستان لنگرود، موضوع مورد رسیدگی ماموران  مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین نیکفرد افزود: ماموران در بررسی های خود از قاچاق چای در این شهرستان اطمینان حاصل نموده و در نتیجه به همراه نماینده شبکه بهداشت و نماینده صنعت و معدن و تجارت ازچند واحد تولیدی و صنعتی بازدید به عمل آورده و در این راستا موفق به کشف ۹۰۰ تن چای تاریخ مصرف گذشته از یک کارخانه چای شدند.

نیکفرد چای کشف شده را چای سنواتی اعلام نموده و بیان داشت: مقدار تقریبی ۶۰۰ تن از چای کشف شده توسط صاحب کارخانه طی چند روز گذشته فرآوری(خشک کردن-غربال زدن-کیسه گیری)  شده و آماده عرضه به بازار بود.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان با اعلام اینکه چای سنواتی، چای تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل استفاده خوراکی برای انسان می باشد، بیان داشت: این کارخانه در حال حاضر پلمپ می باشد و پرونده آن جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

SAM_3245

SAM_3243

SAM_3237

SAM_3235

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه