استمداد از خیرین برای یاری به نرجس ۸ ساله و پدر بیمارش

نرجس ۸ ساله همچون پدر دچار تومور مغزی شده و بعد از عمل جراحی سمت راست بدنش فلج شد و هم اکنون مراحل شیمی درمانی را طی می کند.

استمداد از خیرین برای یاری به نرجس ۸ ساله و پدر بیمارش

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خزرآنلاین، عباس نوروزی طالکویی سه سال پیش به دلیل تومور مغزی و عمل جراحی ناشی از آن هم نابینا و هم فلج شده است. این فرد که با گچ کاری روزگار می گذراند، به دلیل بیماری به ناگاه از کار کردن باز ماند و ناگزیر بانوی این خانه تامین مخارج زندگی را عهده دار شد.

از چند ماه گذشته نیز نرجس ۸ ساله فرزند این خانواده همچون پدر دچار تومور مغزی شده و بعد از عمل جراحی سمت راست بدنش فلج شد و هم اکنون مراحل شیمی درمانی را طی میکند و همچنان به مصلحت و لطف خداوند لبخند میزند.

مادر نرجس به سختی و مشقت فراوان خرج درمان همسر و دختر خود را فراهم میکند و در خانه ای استیجاری با نبود حداقل های زندگی به نبرد روزگار رفته است.

لذا خیران نیک اندیش می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۳۱۳۹۴۴۳۳۶ بانک ملی به نام عباس نوروزی طالکویی واریز کنند.

همچنین آدرس این خانواده واقع در شهر رشت، بلوار امام خمینی، آب و برق، خیابان عاشوری ، کوچه وحدت، کوچه فدایی، بن بست پنجم، پلاک ۵۵ درب بزرگ می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه