رودسر بیش از ۷۰۰۰ بیمه شده ورزشی دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر گفت: رودسر هفت هزار و ۶۱ ورزشکار بیمه شده ورزشی دارد.

رودسر بیش از ۷۰۰۰ بیمه شده ورزشی دارد

به گزارش۸دی نیوز به نقل از تسنیم، کاوه قدسی عصر امروز در جلسه گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی در این شهرستان اظهار کرد: ورزش پایه و اساس یک جامعه خوب، با طراوت و با نشاط  است که به توسعه و همگانی کردن آن باید توجه کرد.

وی افزود: اخلاق و منش پهلوانی در ورزش باعث می‌شود تا ورزشکار در کنار پرورش جسم، روح خود را نیز پرورش دهد و به یقین چنین انسانی در جامعه به دنبال نا هنجاری و یا اعتیاد نمی‌رود.

ورزش راه مناسب برای مقابله با تهاجم دشمن است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان در کشور، گفت: دشمن سرمایه گذاری زیادی را برای کشاندن جامعه، به‌ویژه نسل جوان جامعه به سمت ناهنجاری‌های اجتماعی انجام داده است.

وی یکی از راه‌های خوب و کارآمد مقابله با تهاجم دشمن را سوق دادن جامعه و به‌ویژه نسل جوان به سمت ورزش بیان کرد.

رودسر بیش از هفت هزار بیمه شده ورزشی دارد

قدسی با اشاره به آمار بیمه شدگان ورزشی گفت: در شش ماهه نخست امسال هفت هزار و ۶۱ نفر ورزشکار اعم از آقایان و بانوان در این شهرستان تحت پوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

وی تصریح کرد: این تعداد ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی و زیر نظر ۲۵ هیئت ورزشی آقایان و بانوان مشغول به فعالیت  هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر با اشاره به امکانات ورزشی این شهرستان بیان کرد: رودسر ۱۱ سالن و ۱۵ زمین ورزشی دارد.

رودسر میزبان ۱۱ مسابقه کشوری بود

قدسی با اشاره به حضور در مسابقات ورزشی گفت: این شهرستان در این مدت ۲۳ تیم ورزشی به مسابقات کشوری و ۹۱ تیم ورزشی به مسابقات استانی اعزام کرده است.

وی افزود:این شهرستان میزبان ۱۱ مسابقه کشوری، ۳۵ مسابقه استانی و ۱۲۹ مسابقه شهرستانی بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر اظهار کرد: این شهرستان هشت قهرمان بین المللی، ۱۳ قهرمان کشوری، ۶۵ قهرمان استانی اول تا سوم را در کارنامه خود دارد.

قدسی ورزش قهرمانی و همگانی را مکمل یکدیگر بیان کرد و گفت: در تلاش هستیم که در هر دو مقوله ورزش شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی ظرفیت‌های منطقه را در ورزش بالقوه بیان کرد و افزود:خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در منطقه وجود دارد که باید با تلاش مضاعف به آن دست یابیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه