اصلاح طلبم ولی اجازه نمی دهم کوچکترین بی احترامی و هتاکی به اصولگرایان شود

رئیس سابق شورای رشت نوشت: به خود اجازه نمیدهم کوچکترین بی احترامی به عزیزان اصولگرا نموده و با فحاشی و هتاکی حضورشان در مقاطع مختلف سیاسی که البته با رای مردم بوده است را زیر سوال نبرده و محترم میشمارم.

اصلاح طلبم ولی اجازه نمی دهم کوچکترین بی احترامی و هتاکی به اصولگرایان شود

به گزارش ۸دی نیوز، دکتر رضا جمشیدی عضو و رییس سابق شورای اسلامی شهر رشت در واکنش به یکی از رسانه های گیلان یادداشتی نوشت که به شرح زیر می باشد:

پس از نوشته معنادار در ارتباط با حضور اینجانب در نشست های اصلاح طلبان و اصولگرایان و البته کامنت های خود نوشته و هدف دار لازم است نکاتی را با شهروندان عزیز مطرح نمایم:

در ارتباط با گرایش سیاسی اینجانب بایستی عرض نمایم بنده همواره یک اصلاح طلب بوده ام هرچند در مواقعی که نیاز نبوده است و کارم سیاسی نبوده است هرگز بروز نداده ام و دوستان اصولگرای بسیار زیادی داشته و دارم. بنده هرگز نخواهم گفت که مستقل هستم و به اصلاح طلب بودن خویش افتخار میکنم. با این حال از آنجایی که برادران اصولگرا در اصول و فروع دین با بنده مشترک بوده و اصول انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز فی مابین اصلاح طلبان و اصولگرایان کاملا یکسان و برابر است بنابراین به خود اجازه نمیدهم کوچکترین بی احترامی به این عزیزان نموده و با فحاشی و هتاکی حضورشان در مقاطع مختلف سیاسی که البته با رای مردم بوده است را زیر سوال نبرده و محترم میشمارم و این عزیزان را سرمایه های نظام و انقلاب اسلامی ایران میشناسم. اعتقاد دارم امروز یکی از بزرگترین بدبختی های ما همین کج سلیقگی ها و تفکیک های بی مورد میباشد که اجازه نمیدهد از ظرفیت همدیگر و از دوستی و مودت یکدیگر برای اداره بهینه کشور استفاده و بهره ببریم. به طور قطع یقین بنده یک اصلاح طلب هستم و به اصلاح طلب بودن خویش افتخار میکنم و اینگونه نیست که صبح را با جلیلی و نهار را با قالیباف و شام را با دولت تدبیر و امید گذرانده باشم.

در میهمانی افطار مهدیه که بنده افتخار داشتم توسط حاج حسن کربلایی دعوت شوم توفیق حضور در ضیافت افطار را نداشتم ولی به نماز رسیدم و از بیانات ایشان بهره بردم. اگر به زعم برخی این امری ناپسند بوده است بایستی بگویم که برایتان واقعا متاسفم. آیا واقعا گرایش سیاسی افراد برایتان مهم است؟ پس چرا این سوال را از خیلی های دیگر نمی پرسید؟! بنده به دعوت یک فردی که در مسلمانی اش شکی ندارم و ساده زیست میباشد و به اصول پایبند واقعی است رفتم و اگر باز دعوت باشم در هر مقام و مسندی که باشم افتخار میکنم دعوت نیروهای ارزشی استان و کشور را لبیک بگویم. آیا در دوره هشت ساله دفاع مقدس اگر این نوع لجن پراکنی ها و کج سلیقگی ها بود به نظر شما آن حماسه رقم میخورد؟ آیا پسندیده است که در موقعیت های مختلف به همدیگر دشنام دهیم و همواره به دنبال پرونده سازی برای یکدیگر باشیم و با چراغ قوه به دنبال کشف و رمز گشایی از عیوب داشته و نداشته نیروهای ارزشی و ریشه دار انقلاب باشیم و فحاشی و هتاکی را در حد اعلی خویش به منصه ظهور برسانیم و آنوقت معتقد باشیم مسلمانیم؟

آری بنده یک اصلاح طلب و غیر مستقل و دارای گرایش و رویکرد سیاسی مشخص میباشم که به جای منفعت طلبی و موج سواری و نفاق سیاسی اعتقاد به بهره گیری از همه ظرفیت های کشور را دارم و معتقد هستم اگر هم قرار است در مقاطعی بنا به گردش های سیاسی که خود مردم رقم میزنند از بعضی ظرفیت ها بیشتر استفاده شود حق نداریم به بقیه نیروها بی حرمتی نموده و با فحاشی و هتاکی زمینه اختلاف و آشوب را در شهر و دیارمان ایجاد نماییم.

 

و من الله التوفیق

دکتر رضا جمشیدی چناری

عضو هیات علمی دانشگاه گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
سلام ، پایبندی به ارزشهای دینی و حفظ وحدت و اخوت مقدس است و شرط عقل، همیشه سعی کنیم در مسیر الهی ثابت قدم باشیم، ایول دکتر،
در حاشیه