اصولگرایان مجددا از سوراخ تفرقه گزیده نشوند/ تشنه قدرت نیستیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید از سوراخ تفرق چندین بار گزیده شویم، گفت: اصرار ما بر وحدت اصولگرایان، تشنگی کسب قدرت نیست.

اصولگرایان مجددا از سوراخ تفرقه گزیده نشوند/ تشنه قدرت نیستیم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم ضیافت افطار شورای همگرایی اصولگرایان با اشاره به حضور حماسی مردم در اجتماعات دینی و انقلابی یک ماه اخیر گفت: در یک ماه اخیر تشییع پیکرهای شهدای غواص را داشتیم که حضوری بسیار پرمعنا بود و مردم ۹ دی دیگری را آفریدند و پیامهای داخلی و خارجی را اعلام کردند.

وی افزود: در دهه آخر ماه رمضان جوانان در اجتماع مدافعان حرم در میدان امام حسین شرکت کردند که بسیار حیرت آور بود.

حداد عادل ادامه داد: از همه مهمتر حضور مردم در راهپیمایی روزقدس بود که بسیار حماسی برگزار شد و در حالی بود که مذاکرات هسته ای به اوج خود رسیده بود و یک عده در آنجا با فشار لابی های صهیونیستی به ایران فشار می آوردند و در ایران نیز ملت یک سر سوزن در مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل کوتاه نمی آمد.

حداد عادل تاکید کرد: در کنار این اجتماعات، دیدارهای مقام معظم رهبری یکی از برکات ماه مبارک رمضان برای ملت ایران بود. رهبری مدرسه ای را برای عموم ملت از مسئولان بلندپایه تا دانشجویان ایجاد کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مسئله مذاکرات هسته ای خاطرنشان کرد: دعا می کنیم انشاالله هر آنچه پیش می آید در جهت خیر و صلاح امت باشد و خطوط قرمز رهبری نیز رعایت شود و تیم هسته ای از این میدان سرافراز بیرون بیاید.

وی تصریح کرد: ما از جزئیات مذاکرات خبر نداریم ولی اعتماد کلی وجود دارد و امیدوار به نتیجه مطلوب هستیم.

حداد عادل گفت: بقای انقلاب با همان مبانی است که انقلاب با آن پیروز شده است، مادامی که به آن ملتزم باشیم قادر به حفظ انقلاب هستیم و اگر فاصله بگیریم این نعمت از دست ما می رود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ائمه جمعه نقش پدری دارند و کارشان کار حزبی نیست و باید بر وحدت تاکید کنند، تصریح کرد: شرایط ما و جامعه در انتخابات آخر سال با دوره های قبلی متفاوت است. آنهایی که از سال ۷۶ به این طرف تجربه دارند تصدیق می کنند که جای نگرانی وجود دارد.

حداد عادل افزود: مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود ما از سوراخ تفرقه چند بار باید گزیده شویم؟ آیا باید یک بار دیگر این موضوع را تجربه کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بنده تشخیصم این است که اگر همه نیروهای اصولگرا و جریاناتی که  به رهبری وفادارهستند دست به دست هم دهند باز هم نمی توانیم پیش بینی کنیم که در آینده چه اتفاقی می افتد. شرایط طوری است که نمی شود هر کسی کار خود را بکند وقتی با وحدت کار سخت پیش رود دیگر با  تفرقه چه اتفاقی خواهد افتاد؟

حداد عادل تاکید کرد: در چند ماه اخیر شاهد تلاشهای دوستان اصولگرا بودم. آقایان حبیبی، محصولی و فدایی نهایت بصیرت را در این مسیر نشان دادند و با هم جلسه گذاشتند و تلاش کردند که اصولگرایان به سمت وحدت بروند.

وی با اشاره به فعالیت های جبهه یکتا افزود: تلاش هایی هم توسط برخی از فعالین دولت قبل صورت گرفته است و دور هم جمع شده اند تا بتوانند به وحدت کمک کنند.

وی با بیان انکه یکی از جفاهایی که در دو، سه سال اخیر شاهد بوده ایم این است که عده ای بر همه تلاش های دولت گذشته خط بطلان کشیده اند گفت: این افراد جز سیاه نمایی کار دیگری نمی کنند طوری که رهبری در هفته دولت به آنها فرمودند به فکر تخطئه دولت قبل نباشید تا برای خود کسب وجهه کنید.

حداد عادل ادامه داد: البته عده ای در دولت قبل اشتباه کردند که دودش به چشم همه از جمله برخی برادران مخلص و خدمتگزار آن دولت رفت.

وی با اشاره به نقش جامعتین در موضوع وحدت اصولگرایی گفت: تلاش های زیادی شده است که جامعتین نقش پدری خود را ایفا کند البته همه ما در ۱۰ سال گذشته از فتنه و انتخابات های مختلف صدمه دیده ایم و امید و انتظار ما این است که جامعتین در جایگاه منطقی و بایسته خود بر وحدت اصولگرایان نقش ایفا کند و نقش تعادل بخش و راهنما داشته باشد.

حداد عادل با بیان اینکه اصراری که ما بر وحدت داریم حاشا  که تشنگی قدرت باشد، ادامه داد: اگر صرفا برای پیروزی و ورود به مجلس تلاش کنیم با روح انقلاب و آرمان شهدا مغایر است ولی چرا بر وحدت اصرار داریم؟

وی با اشاره به فرمایشات شب گذشته مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان گفت: رهبری فرمودند یک جریانی بعد از ارتحال امام در این کشور تصمیم گرفت که راه امام و مبانی امام را کنار بگذارد و این هدف خود را رسما اعلام کرد و از اشتباهات راهبردی این جریان نیز همین بود.

حداد عادل با بیان اینکه یکی از افرادی که در دوران اصلاحات علیه خط امام(ره) حرف می زد اکبر گنجی بود افزود: وی در کنفرانس برلین گفت افکار امام را باید به موزه ها سپرد. من در مجلس ششم شاهد بودم که هفته ای نبود سخنرانی قبل از دستور داشته باشیم و کسانی از اکبر گنجی حمایت نکنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: رهبر انقلاب فرموده اند این جریان امروز پخته تر شده است یعنی نیت آن فرق نکرده بلکه نتوانسته است ملت را منحرف کند و بیشتر بر تجارب خود افزوده است که این باید برای ما هشدار باشد.

حداد عادل تصریح کرد: آیا نگران نیستید یک مجلسی شبیه مجلس ششم تشکیل شود؟ آیا احساس مسئولیت نمی کنیم؟ آیا به مصلحت انقلاب است که اصولگرایان در انتخابات آینده چند لیست انتخاباتی بدهند؟ آیا به مصلحت است که باز هم اختلاف کنیم؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید آرزوی یک مجلسی را داشته باشیم که در مسیر انقلاب باشد  حتی اگر هیچ کدام از ما آنجا نباشیم. بودن یک جریان خودی و تحمل اختلافات با او بسیار آسان تر است تا اینکه شاهد اتفاقات بدتری باشیم.

حداد عادل در پایان تاکید کرد: با خود فکر کنیم اگر اختلافات را کنار بگذاریم چه چیزی را بدست می آوریم و اگر مجددا اختلاف کنیم چه چیزی عایدمان می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه