اقدام جالب دو خانواده ماسالی برای کمک به نوعروسان نیازمند

دو خانواده اهل روستای مرکیه ی ماسال در یک اقدام جالب هزینه مراسم اموات خود را صرف تأمین جهاز دو نوعروس نیازمند کردند.

اقدام جالب دو خانواده ماسالی برای کمک به نوعروسان نیازمند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، چقدر خوب است ما از حال همدیگر باخبر باشیم و چه بهتر اینکه برای بهتر شدن حال دیگری اقدام عملی انجام دهیم. این دو خانواده عزیز روستایی که نخواستند نامی از آنها برده شود با این کار خود نشان دادند که می توان با حمایت از نیازمندان جامعه حال آنها را بهتر نمود و گره از مشکل آنها گشود.

انجام این گونه کارهای خیر گاهی اراده ای می خواهد که بد نیست خیلی از ما نیز به این اراده توجه نماییم و در انجام امور خیر از آن بهره ببریم.

شاید خیلی از ما برای برگزاری مراسم وفات عزیزان مان برای شام دهی آن نیز دچار چشم و هم چشمی شویم و خودمان را مجبور نمایم تا عین مراسم فلان همسایه و فلان فامیل با زرق و برق بیشتری برگزار نماییم چه بسا افرادی که توان مالی برگزاری این مراسم را هم ندارند اما حاضرند پول از دیگری قرض بگیرند ولی پخت غذا را انجام دهند.

تا حالا فکر کردیم با صرف هزینه های شام دهی و احسان می توان کار خیری انجام داد و به یک نیازمند، بیمار خاص، ساخت منزل برای یک محروم، هزینه تحصیل یک دانش آموز و… کمک نمود.

از این دو خانواده روستای مرکیه برای ترویج این فرهنگ ارزشمند تشکر می شود و از مردم عزیز شهرستان ماسال دعوت می شود به این کار مهم توجه نمایند.

همچنین موسسه خیریه غدیر شهرستان ماسال این آمادگی را دارد تا مبالغ اهدایی خانواده های محترم را جمع آوری نموده و با هماهنگی خیران به افراد حقیقتا نیازمند کمک نماید.

شایان ذکر است که در بانک اطلاعاتی موسسه، خانواده هایی قرار دارند که از داشتن سرویس بهداشتی، حمام، امتیاز گاز طبیعی، جهاز نوعروس و … محروم هستند.

خیران محترم می توانند جهت اهدای هزینه ی مراسم ترحیم خود به اینگونه نیازمندان با شماره ۰۹۱۱۸۸۴۹۵۰۹ تماس بگیرند.

موسسه خیریه غدیر (با مدیریت آقای داریوش نصرتی و مجوز رسمی از سازمان بهزیستی) تاکنون موفق به احداث ۱۲ واحد مسکونی برای نیازمندان منطقه گردیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
درود بر چنین خانواده هایی که اینقدر خوب فکر و خوب عمل می نمایند
ناشناس در پاسخ به علی
ممنون لطف دارید
پارسیا ماسالی مرکیه
داش من خودم فامیلشم و پسر عمو ی پدر بزرگم بود (انامقلی ماسالی)
در حاشیه