۱۵۰ عدد سبد کالا به ارزش ۴۵ میلیون در بین نیازمندان توزیع شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آستانه‌اشرفیه از توزیع ۱۵۰ عدد سبد کالا به ارزش ۴۵ میلیون ریال بین نیازمندان خبر داد.

۱۵۰ عدد سبد کالا به ارزش ۴۵ میلیون در بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش ۸دی نیوز، حسن قنبرنژاد در گفتگو با خبرنگار آستان‌خبر بابیان اینکه در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان و باهمت خیرین نیکوکار سبد کالای غذایی در بین نیازمندان توزیع شد اظهار کرد: تعداد ۱۵۰ سبد کالای غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن، لبنیات و … و به ارزش ۴۵ میلیون ریال بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: در این طرح ضمن سرکشی از خانواده‌های تحت حمایت سعی می‌شود با توزیع سبد کالا گوشه‌ای از نیازمندی‌های غذایی این بزرگواران در این ماه مبارک مرتفع شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی رهشهرستان آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: توزیع غذای گرم، ضیافت افطاری، توزیع کیسه‌های “همیان مولا” و همچنین اجرای طرح “حسنه مفتاح الجنه” نیز ازجمله اقدامات این نهاد در ماه مبارک رمضان بوده است.

قنبرنژاد همچنین با اشاره به آمادگی این نهاد برای دریافت زکات فطریه برای کمک به نیازمندان گفت: مردم مؤمن و دین‌دار شهرستان مذهبی آستانه‌اشرفیه در سال گذشته بیش از ۱۱۰ میلیون ریال زکات فطریه خود را جهت کمک به همنوعان نیازمندان پرداخت کردند.

وی افزود: مردم شهرستان امسال نیز بسان سنوات گذشته فقرای آبرومند را فراموش نموده و با پرداخت زکات فطریه خود به کمیته امداد امام خمینی (ره) نیازمندان را یاری می‌کنند.

کمیته امداد آستانه‌اشرفیه ۱۰ هزار و ۴۰۰ نفر مددجو در قالب ۶ هزار و ۸۰۰ خانوار را تحت حمایت خود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه