بررسی روند مذاکرات هسته ای و پروژه پدیده شاندیز در فراکسیون مجلس

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس،از بررسی اخبار اخیر و روند مذاکرات هسته ایکشورمان در جلسه فراکسیون متبوعش خبر داد.

بررسی روند مذاکرات هسته ای و پروژه پدیده شاندیز در فراکسیون مجلس

به گزارش ۸دی نیوز، صفر نعیمی رز در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به جزییات جلسه امروز یک شنبه(۲۱ تیرماه)فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، گفت: بررسی روند مذاکرات هسته ای و مباحث روز کشور از مهمترین موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی،با یادآوری دستور کار دیگر امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، افزود: بررسی وضعیت پروژه های عمرانی کشور از دیگر مسائل مورد بررسی بود که متاسفانه امسال با توجه به محدودیت های مالی دولت فقط ۳۸ هزار میلیارد تومان به کل پروژه های عمرانی اختصاص یافت که موجب ایجاد مشکلاتی در استانها شده است.

وی همچنین از بررسی برخی مفاسد اقتصادی در جلسه مذکور خبر داد و گفت: بررسی وضعیت پروژه پدیده شاندیز و همچنین موسسات مالی غیر مجاز همچون میزان در این جلسه صورت گرفت.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اعضای این فراکسیون خواهان جلوگیری مسئولان از بروز تخلفات و مفاسد اقتصادی و رسیدگی هر چه سریع تر به این موضوعات شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه