بهشتی و شهبازی باید طی امروز و فردا مالکیتشان را نهایی کنند/ دنیامالی امورات باشگاه ملوان را پیگیری می کند

رییس هیات فوتبال انزلی گفت: هر کسی به عنوان خریدار جدید باشگاه معرفی شد باید مورد حمایت قرار بگیرد تا اتفاقاتی که برای هدایتی و محجوب رخ داد دیگر تکرار نشود.

بهشتی و شهبازی باید طی امروز و فردا مالکیتشان را نهایی کنند/ دنیامالی امورات باشگاه ملوان را پیگیری می کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از کاپ، محمود رمضانی در خصوص شرایط ملوان اظهار داشت: به این شکل هم نیست که ملوان سر و شکلی نداشته باشد. این تیم از تیم های قدیمی ایران است و ما هم پیگیر وضعیتش هستیم. تمرینات تیم با حضور بازیکنان اصلی آغاز شده اما مساله مهم بحث مالکیت باشگاه است. یکسری افراد برای در اختیار گرفتن سهام باشگاه اعلام آمادگی کرده اند اما بعد از آن دچار مشکلاتی شدند. قبل از این هم آقای محجوب بودند که ایشان هم انصراف دادند.

وی ادامه داد: این باشگاه به صورت امانت به مسئولان شهری انزلی سپرده شده است. با بهشتی توافقاتی انجام شده بود اما او نتوانست به تعهداتش عمل کند و حالا ما به شهبازی، دیگر متقاضی خرید باشگاه، پیشنهاداتی ارائه کردیم. این خریداران ادعاهایی انجام می دهند اما وقتی ما استعلام می کنیم چیز دیگری می شود. به همین دلیل به این آقایان اعلام کردیم طی امروز و فردا این ماجرا باید حل شود، اگر حل شد مالکیت در اختیارشان قرار می گیرد. اگر هم نشد که باید تصمیم دیگری گرفت.

رییس هیات فوتبال بندرانزلی تصریح کرد: پنجشنبه شب جلسه ای داشتیم که در آن جلسه مشخص شد که دنیامالی به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه کارش را آغاز کرده با جذب اسپانسر موقتا کارها را پیش ببرد تا وقتی مالک جدیدی برای باشگاه پیدا شود. دنیامالی با درخواستی که هواداران داشتند کارها را فعلا پیش می برد تا وضعیت مالکیت مشخص شود. تمام بازیکنان اصلی ملوان از امروز در تمرینات شرکت می کنند تا تیم فعالیتش را انجام دهد. مسئولان هم قول دادند هر چه سریعتر مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. کار جذب بازیکنان جدید نیز توسط مسئولین پیگیری خواهد شد.

رمضانی در خصوص اینکه چرا محجوب مطالبات فصل گذشته را پرداخت نکرده خاطرنشان کرد: هدایتی مدتی به ملوان آمد و کارهایی انجام داد که از او تشکر می کنیم. همچنین محجوب هم مدتی مالکیت باشگاه را بر عهده داشت و کارهایی هم انجام داد که از او هم تشکر می کنیم. اما در ادامه مشکلاتی به وجود آمد که نتوانستند به همکاری خود با ملوان ادامه دهند. از همین جا می گویم هر کسی به عنوان خریدار جدید باشگاه معرفی شد باید مورد حمایت قرار بگیرد تا اتفاقاتی که برای هدایتی و محجوب رخ داد دیگر تکرار نشود. تمام مسئولان وضعیت ملوان را پیگیری می کنند تا بهترین اتفاقات در روزهای آینده برای این تیم رخ دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه