شورای رشت سرپرستی ۵۵ یتیم را پذیرفت/ برگزاری مراسم ازدواج ۵۵ زوج جوان رشتی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت با اشاره به سرپرستی ۵۵ نفر از کودکان ایتام کلانشهر رشت گفت: اعضای شورای رشت سرپرستی این ایتام را پذیرفتند.

شورای رشت سرپرستی ۵۵ یتیم را پذیرفت/ برگزاری مراسم ازدواج ۵۵ زوج جوان رشتی

مظفر نیکومنش‌نودهی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز با اشاره به سرپرستی ۵۵ نفر از کودکان ایتام کلانشهر رشت توسط اعضای شورای اسلامی و مدیران عالی شهرداری رشت، اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان در نشستی با مدیرکل کمیته امداد گیلان این مسئله بررسی و نهایی شد.

وی با بیان اینکه به زودی مراسم ازدواج ۵۵ زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد گیلان توسط شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورای رشت برگزار می‌شود، افزود: در تلاشیم برنامه های فرهنگی ویژه ای برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد اجرا کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت گفت: در شرایط کنونی که هزینه‌های سرسام آور ازدواج و پایبندی به آیین های غلط و بی اساس در میان خانواده‌ها، راه را برای ازدواج بموقع بسیاری از جوانان سد نموده است، کمیته امداد امام خمینی(ره) در یک ابتکار و اقدام خداپسندانه با تدارک جهیزیه و پرداخت هدیه ازدواج موجبات ازدواج آسان، بی پیرایه و آبرومندانه تعداد زیادی از دختران و پسران جوان را فراهم ساخته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
م
... انقد دیگه ریا ندیده بودم ؛ آقاجان حق و حقوق گارگرهای شهرداری رو بده ، نمی خواد ریا کنی ... واقعا حالم از این نوع ریا به هم می خوره
در حاشیه