جزئیات بحث خودروی اختصاصی اعضای شورا از زبان کارگرنیا و باقری

نظر من و کارگرنیا این بود که اولاً ما به راننده احتیاج نداریم ولی اگر قرار است راننده ای باشد ، میخواهیم راننده ای که در خودرو ما مطالب بعضاً محرمانه را می شنود محرم بوده و نسبت به او مطمئن باشیم . لذا این فرد با هماهنگی خودمان انتخاب شود.

جزئیات بحث خودروی اختصاصی اعضای شورا از زبان کارگرنیا و باقری

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، پس از  انتشار مصاحبه ای از حاجی پور (از نمایندگان شورای شهر رشت) در خصوص لزوم اختصاص خودرو و راننده اختصاصی به اعضای شورا ، روز گذشته وی در مصاحبه ای این خبر را تکذیب نموده و تحریف شده خواند .

در مصاحبه ای جداگانه به نقل از محمود باقری این خواسته به کارگرنیا نسبت داده شد.

خبرنگار ۸دی نیـوز در گفت وگو با کارگرنیا صحت این خبر را مورد بررسی قرار داد که کارگرنیا در پاسخ خبرنگار ۸دی نیوز بیان داشت: من چنین صحبتی را بیان ننموده ام.

در ادامه خبرنگار ۸دی نیـوز در صحبت با باقری جزئیات ماجرا را جویا شد که باقری پاسخ داد:

من جایی نگفتم که کارگرنیا این صحبت را کرده اند ، نامه ای در شورا مطرح شد که هر کدام از اعضای شورا یک راننده داشته باشند که آقای کارگرنیا گفتند با توجه به وضعیت نیرو در شهرداری ما از همین نیروهای شهرداری استفاده کنیم . نظر من هم مثل آقای کارگرنیا همین بود  که اولاً ما به راننده احتیاج نداریم ولی اگر قرار است راننده ای با ما باشد کسی از خود نیروهای شهرداری باشد و از نیروی شرکتی استفاده نکنیم . یا خود اعضا نیروی شرکتی را بیاورند.

وی در خصوص علت این تصمیم گفت: ما می خواهیم راننده ای که در خودرو ما مطالب بعضاً محرمانه را می شنود محرم بوده و نسبت به او مطمئن باشیم . لذا فردی را که از آژانسها بعنوان راننده در اختیار قرار می گیرد با هماهنگی خودمان باشد. ودر همه دوره ها راننده و خودرو در اختیار نمایندگان شورا قرار داشته است که با قرار داد از بیرون جذب می شده است اما در این دوره با توجه به تراکم نیروهای شهرداری دوستان تصمیم دارند از بیرون نیرویی داخل نکنند . و این همان نظر آقای کارگرنیا بود که کاملاً کارشناسانه بود.

وی در مورد کارگرنیا بیان داشت: وی سنگینترین ، باوقارترین و سرآمد نیروهای ارزشی شوراست و با وفاترین فرد به نظام و معلم اخلاق شوراست و این حرف نه مربوط به کارگرنیا بود و نه حاجی پور.

آقای کارگرنیا اگر به دنبال خورو بود تا امروز برای خود یک خودروی شخصی تهیه کرده بود و حتی آن سایتی که ماشین آقای کارگرنیا را فلان ماشین زده بود نادرست است زیرا وی ماشین نداشته و تا کنون به سختی توانسته برای خود خانه ای بسازد.

khrgarnia-nagheri

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه