هیچگونه اهمالی در سواحل استان قابل قبول نیست و دستگاه های اجرایی در قبال جان مردم مسئولند

استاندار گیلان با تاکید بر ارائه بهترین خدمات به مردم در طرح های سالم سازی دریا گفت: هیچگونه اهمالی در سواحل استان قابل قبول نیست و دستگاه های اجرایی در قبال جان مردم مسئولند.

هیچگونه اهمالی در سواحل استان قابل قبول نیست و دستگاه های اجرایی در قبال جان مردم مسئولند

به گزارش ۸دی نیوز، محمدعلی نجفی در جلسه ساماندهی سواحل و مناطق گردشگری با تاکید بر انجام اقدامات لازم برای طرح های سالم سازی دریا گفت: هیچ عذری از جمله نبود اعتبارات کافی برای کم کاری در طرح های سالم سازی از سوی دستگاه های ذی ربط پذیرفتنی نیست زیرا هیج بهانه ای برای از دست رفتن جان مردم در طرح ها قابل قبول نیست.

وی افزود: مدیران دستگاه های مربوطه باید با پیگیری های لازم اعتبارات را جذب کرده و با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها، بهترین خدمات را در طرح های سالم سازی دریا به مردم ارائه دهند.

نجفی با بیان اینکه فضای طرح های سالم سازی باید با برگزاری برنامه های فرهنگی و شاد به محیطی سالم و مفرح برای مردم تبدیل شود، گفت: نباید به دنبال پلیسی کردن فضای طرح های سالم سازی باشیم بلکه باید با بهره مندی از ظرفیت های موجود، فضای شادی را برای مردم در سواحل ایجاد کنیم.

استاندار بر حضور ناجیان غریق و افزایش ایستگاه های نجات غریق تاکید و اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر به مردم باید به خدمت گرفتن بالگرد و اورژانس هوایی با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان تعطیلات تابستانی شاهد کاهش آمار غرق شدگان باشیم و گیلان به یکی از استان های برتر در ارائه بهترین خدمات به مسافران و گردشگران تبدیل شود./ مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه