ننگ بر مسلمی که جاهلیت قبیله گرایی و خون پرستی جای اشهدین وی را گرفته است

در این بیانیه آمده است: ای مسلمانان جهان اوف بر جهالت، اوف بر کوته بینی و ننگ بر مسلمی که بربریت و جاهلیت قبیله گرایی و خون پرستی جای اشهدین وی را گرفته است.

ننگ بر مسلمی که جاهلیت قبیله گرایی و خون پرستی جای اشهدین وی را گرفته است
به گزارش ۸دی نیوز، بسیج دانشجویی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه ها و ۹۵ تشکل بسیج دانشجویی استان گیلان بیانیه ای مبنی بر دعوت به حضور دانشجویان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس  صادر کردند که در ادامه می خوانید:
از هنگامی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام روح الله چشم شیطان بزرگ را نشانه رفت و آخرین جمعه ماه رمضان را مهر به نام فلسطین زد،  اهریمن خوب میدانست که با ادامه این تجمیع انرژی نخواهد توانست چشمان خود را نجات دهد و فرزند شوم خود در منطقه را از دست میدهد و در نهایت خود نیز نابود خواهد شد. باری استکبار، جهل،  منیت، خودکامگی،  تزویر و صهیونیست دست به دست هم دادند تا مسلم را به جان برادر خود انداخته و به جای آمادگی برای نابود کردن عده سرطانی اسرائیل،  صحنه های سربریدن همدیگر را به نظاره بنشینند و کشورهای مسلمان را به تاراج رفته ببینند.
ای مسلمانان جهان اوف بر جهالت،  اوف بر کوته بینی و ننگ بر مسلمی که بربریت و جاهلیت قبیله گرایی و خون پرستی جای اشهدین وی را گرفته است.
ای مسلمین،  این بیدار دلان، ای مومنین،  ای اهل سنت،  ای شیعیان،  ای عرب ها، ای ایرانیان،  ای دانشجویان روشن ضمیر  چشم اهریمن موزیانه به ما مینگرد و در حال التیام خود است،  بپا خیزید… تکبیر گویید و سنگ هاتان را به سوی او پرتاب کنید…
واسلام ۱۷/۴/۹۴

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه