افرادی که در فتنه ۸۸ حضور پر رنگ داشتند لیاقت تصدی پستهای کلیدی استان را ندارند

افرادی که در فتنه ۸۸ حضور پر رنگ داشتند، کلاً مطروداند. آدمهایی که در فتنه و جریانات علیه نظام و علیه ولایت موضع گیری دارند، اینان نامحرم اند. چینن اشخاصی لیاقت تصدی پستهای مهم و کلیدی استان را ندارند.

افرادی که در فتنه ۸۸ حضور پر رنگ داشتند لیاقت تصدی پستهای کلیدی استان را ندارند

نعیمی نماینده مردم آستارا و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز درمورد حضور برخی افراد حاشیه دار در لیست گزینه های برخی پستهای مهم استان از جمله معاون سیاسی امنیتی استاندار به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

۸دی نیوز: درباره انتصاب برخی پستهای استانداری شایعاتی مطرح است. مخصوصا درباره پست مهم معاون سیاسی امنیتی استاندار که طبق شنیده ها قرار است یکی از افراد که در فتنه ۸۸ حتی سابقه دستگیری نیز دارد، جز گزینه های تصدی این پست است. به نظر شما معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان باید دارای چه شرایطی باشد؟

نعیمی: بنده روی فرد خاصی نظر ندارم. نظر بنده این است که استاندار با رعایت جوانب قضیه و اینکه زیر مجموعه شان باید افرادی متدین، متعهد، مقید، ارزشی، مکتبی، ولایتمدار، متخصص، توانمند و مردمدار باشند. اگه جز این باشد معلوم است که مشکل ایجاد میشود.

۸دی نیوز: حضور در جریانات سیاسی مانند فتنه ۸۸ چطور؟

این دست افراد که کلا مطروداند. آنهایی که موافق جریان ۸۸ هستند اصلا ولایت را قبول ندارند. آدمهایی که در فتنه و جریانات علیه نظام و علیه ولایت موضع گیری دارند، اینان نامحرم اند.

۸دی نیوز: برای انتخاب گزینه های پستهای حساس نباید با شخصی مثل شما که در کمیسیون امنیت ملی مجلس هستید نباید مشورتی صورت بگیرد؟

مطمئناً باید از مراجع ذیصلاح استعلام شود. اینگونه نیست که دست هر کسی را بگیرند و بگویند شما بیا مثلاً پست معاون سیاسی امنیتی استاندار را بگیر. اصلا هر پستی که هر شخصی میخواهد بگیرد از جز تا کلان باید از مراجع ۴گانه استعلام شود. مثلاً در سطح شهرستان از امام جمعه، نماینده و فرماندار و در سطح استان از نماینده ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان نظر پرسیده می شود. تا کنون هم شخص خاصی برای تصدی پست معاون سیاسی امنیتی استاندار به مجمع نمایندگان معرفی نشده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
منتظران
لعنت به [...]
در حاشیه