کمیته ای برای پیگیری مشکلات داماش تشکیل شود

پس از انتشار نامه سرگشاده هواداران داماش به مجمع نمایندگان استان گیلان، باخبر شدیم در جلسه دوشنبه شب مجمع نمایندگان با حضور استاندار گیلان درخواست هواداران داماش در جلسه مطرح شد.

کمیته ای برای پیگیری مشکلات داماش تشکیل شود

به گزارش ۸دی نیوز رئیس مجمع نمایندگان گیلان در این خصوص گفت: در جلسه شب سه شنبه، بحث داماش را در مجمع نمایندگان با استاندار و سایر نمایندگان گیلان مطرح کردم. پیشنهاد من این بود که کمیته ای تشکیل بشود که از استانداری گیلان، مجمع نمایندگان گیلان، اداره کل ورزش و جوانان گیلان، شورای شهر رشت، دست اندرکاران و پیشکسوتان فوتبال گیلان نمایندگانی در این کمیته حضور داشته باشند و مدیریت بکنند تا بتوانیم با حمایت هایی که نیاز است، تیم را سرپا نگه داریم.

دکتر قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر با ابراز تمایل نسبت به حضور هادی طباطبائی در این کمیته پیشنهادی گفت: امیدواریم با تشکیل این کمیته که مورد استقبال آقای استاندار هم قرار گرفت، تیم داماش را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم زیرا داماش گیلان از سرمایه های این استان است و مهمترین سرمایه این تیم هم هواداران خوبش هستند که به شدت پیگیر مشکلات تیم محبوب خود هستند./وارش اسپرت

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه