افراد زیادی در سال‌های اخیر از محوری‌ترین جایگاه انقلاب کنار کشیدند/ انقلاب ما هیچ گاه متوقف نمی‌شود

حجت الاسلام پناهیان درباره تحریف سخنان امام (ره) در مورد «شعار مرگ آمریکا» گفت: کسانی که در جهت نفی شعار مرگ بر آمریکا کاری انجام دهند، در واقع تنها خودشان را سبک کرده و عزت شان را از بین برده اند؛ زیرا مرگ استکبار و آمریکا به عنوان محور این جریان حتمی است و همه دنیا شاهد وقوع این مرگ هستند.

افراد زیادی در سال‌های اخیر از محوری‌ترین جایگاه انقلاب کنار کشیدند/ انقلاب ما هیچ گاه متوقف نمی‌شود

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام پناهیان درباره تحریف سخنان امام (ره) در مورد «شعار مرگ آمریکا» گفت: کسانی که در جهت نفی شعار مرگ بر آمریکا کاری انجام دهند، در واقع تنها خودشان را سبک کرده و عزت شان را از بین برده اند؛ زیرا مرگ استکبار و آمریکا به عنوان محور این جریان حتمی است و همه دنیا شاهد وقوع این مرگ هستند.

 

وی با بیان اینکه یکی از عوامل مرگ استکبار نفرت مردم بیدار دنیاست، اظهار داشت: امروز جنایت های استکبار در منطقه بیش از هر روز دیگری چهره زشت آنها را نشان داده است؛ به این ترتیب امروز که صدها انسان بی گناه را با حمایت آمریکا سر می برند، زمان کوتاه آمدن از شعار مرگ بر آمریکا نیست.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب ما هیچ گاه متوقف نمی شود؛ این در حالی است که در طول این چند سال افراد زیادی بودند که از حساس ترین و محوری ترین جایگاه های انقلاب کنار کشیدند، ولی با وجود این اتفاق، باز هم هیچ صدمه ای به انقلاب اسلامی نرسید./ خبرگزاری دانشجو

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه