دستگاه قضایی و نیروی انتظامی از بازوان نظامند

دومین جلسه تعامل قضایی روز گذشته با حضور فرمانده انتظامی استان گیلان و رئیس کل دادگستری استان و جمعی از روسای پلیس‏های تخصصی در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد.

دستگاه قضایی و نیروی انتظامی از بازوان نظامند

به گزارش ۸دی نیوز، دومین جلسه تعامل قضایی روز گذشته با حضور فرمانده انتظامی استان گیلان و رئیس کل دادگستری استان و جمعی از روسای پلیس‏های تخصصی در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد.

سردار ابراهیم قائد رحمتی فرمانده انتظامی استان گیلان در این جلسه با بیان اینکه دستگاه قضایی و پلیس، بازوان قدرتمند نظام در راه اجرای عدالت اسلامی جامعه محسوب می‏شوند، گفت: بازوان قدرتمند نظام همیشه و در هر حال باید با تعامل مطلوب اهداف و مقاصد عالیه را مدنظر قرار دهند.

وی تعامل بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: این تعامل حسنه موجب برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت شده و امنیتی باثبات را سطح استان بوجود آورده است.

قائد رحمتی از فعالیت‏ها و اقدامات مطلوب دستگاه قضایی در اجرای صحیح قوانین و صدور احکام قاطع قضایی تشکر و قدردانی کرد و افزود: حفظ و ارتقای این امنیت مطلوبی که در حال حاضر در استان گیلان حاکم است با تعامل و همکاری بین دستگاه‏های قضایی، انتظامی و امنیتی استان حاصل شده است .

فرمانده انتظامی استان گیلان، وضعیت امنیتی پایدار و مطلوب استان را در سایه تعامل بوجود آمده در سطح استان دانست و تصریح کرد: این امر نشان دهنده تلاش بی وقفه دادگستری و پلیس جهت حفظ و ارتقای امنیت در استان است.

سردار قائد رحمتی در پایان تقدیر و تشکر خود از دستگاه قضایی که همگام با پلیس در همه صحنه‏ها حضور داشته و در بحران‏ها نیز یار و یاور نیروی انتظامی هستند را اعلام کرد.

سیاوش‏پور رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز در این جلسه با اعلام اینکه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی جدا از یکدیگر نیستند بلکه در بحث عدالت و امنیت از بازوان نظام هستند، گفت: دستگاه قضایی و ناجا با یکدیگر تفاهم و تعامل کامل دارند و در طول دوران خدمت خود نیز با همه همکاران در ناجا ارتباط خوبی داشته‏اند.

سیاوش‏پور ساختار اصل قضاوت را پلیس اعلام و اظهار کرد: دستگاه قضایی نمی‏تواند پلیس را از خود جدا بداند زیرا هر دو باید با تعامل و همفکری همه مشکلات را حل کنند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان در پایان اظهار امیدواری کرد که پلیس و نیروی انتظامی قدر نعمات این خدمت را دانسته و به صورت مشارکت با موفقیت این امورات را پیش ببرند./ ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه