اگر من نبودم بعضی از سایت ها کارها می کردند/ می گویم با فتنه مخالفم تا بعضی از سایت ها آن را تیتر نکنند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه من نمی توانم بگویم که این جواب را برای من در سایتت بگذار، گفت: اگر تو خودت بلندگو داری، وقتی آن دروغ را نشر می دهد؛ تو می توانی راست را منتشر کنی.

اگر من نبودم بعضی از سایت ها کارها می کردند/ می گویم با فتنه مخالفم تا بعضی از سایت ها آن را تیتر نکنند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل، ابوذر ندیمی در همایش ویرانگر خاموش که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در سالن مهیار دیلیم اداره ارشاد سیاهکل برگزار شد، به نبود مدیرکل بهزیستی استان گیلان در این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: چرا مدیرکل به این همایش نیامده است؟ آیا به این علت که وزیر و یا استاندار در این همایش شرکت نکرده اند نیامده است؟ من این موضوع را پی گیری می کنم زیرا نماینده همتای وزیر است.

وی با طرح این سئوال که آیا روش های بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر جواب داده است، گفت: پول های زیادی برای کندن خندق در مرزها داده ایم اما باز هم قاچاقچیان کار خود را ادامه می دهند. می بایست روش مبارزه با مواد مخدر را عوض کرد.

ازدیاد معتادان دلیل عدم کاربردی بودن شیوه رفتار ما با آنها است

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با اشاره به برخورد شدید با معتادان و عوامل فروش مواد مخدر در کشورهای دیگر تصریح کرد: ما در ایران با مماشات با معتادان برخورد می کنیم و ازدیاد معتادان دلیل عدم کاربردی بودن شیوه رفتار با آنها در کشور ما است.

ندیمی ابراز کرد: ما مسئول هستیم و باید واقعیت ها و آمارها را ببینیم و بگوییم؛ مردم اگر واقعیت ها را نشنوند دلسرد می شوند. اعتیاد منشأ بسیاری از جرایم است و شخص معتاد برای تأمین مواد خود حتی زن و بچه خود را واردار به کارهای بد و کثیفی می کنند.

وی با بیان اینکه اعتیاد بیماری واگیردار است، بیان کرد: آموزش ما ضد اعتیاد نیست و تربیت مستقیم جواب نمی دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به نقش ارتباط معلم و دانش آموز و یا دانشجو برای دوری از اعتیاد اشاره کرد و گفت: دانشگاه های ما سالن آمفی تئاتر شده اند و تعداد زیادی دانشجو در یک کلاس حضور دارد. در گذشته معلمان به صورت شبانه روزی با دانش آموزان همراه بودند اما هم اکنون به دلیل زیاد بودن دانش آموزان در کلاس ها، رابطه استاد و دانشجو کم شده است.

اگر من نبودم بعضی از سایت ها کارها می کردند

ندیمی با بیان اینکه اگر من نبودم بعضی از سایت ها کارها می کردند تصریح کرد: سایت من در روز بین ۵ تا ۳۰ هزار بازدید کننده دارد و در طول چند سال گذشته ۵ میلیون از آن بازید کرده اند.

وی با بیان اینکه من نمی توانم بگویم که این جواب را برای من در سایتت بگذار، افزود: اگر تو خودت بلندگو داری، وقتی آن دروغ را نشر می دهد؛ تو می توانی راست را منتشر کنی.

این نماینده مجلس نهم خاطرنشان کرد: بعضی سایت ها به دلیل گرداندن سایت خود برخی مطالب را می نویسند.

ندیمی تأکید کرد: با فتنه مخالفیم، ضد نظام نیستیم، ما به اسلام، امام و قانون اساسی پایبندیم و از فتنه و هرنوع کار دیگر بیزاریم. شهادت نامه را بدهیم تا بعضی ها همین را استفاده نکنند و تیتر نکنند چون بعضی ها در انتظار چنین حرکتی هستند.

در ۱۲ سال نمایندگی ام خود را با افراد متناسب کرده ام

وی گفت: من در مدت ۱۲ سال نمایندگی در مجلس شورای اسلامی؛ خودم را با افراد متناسب کرده ام و با هر وزیر و مسئولی به همان صورتی که می بایست باشد سخن می گویم. البته عده ای روش دعوا، سازش و علمی دارند و باید روش ها را عوض کرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل خاطرنشان کرد: ۳۳۰ روز از سه سال دوران نمایندگی مجلس نهم در بین مردم بودم و مسئولین و وزرا را آوردم تا در این شرایط مالی و اقتصادی؛ مشکلات مردم کم بشود و این یکی از روش های من است.

ندیمی با بیان اینکه تا پایان سال بسیاری از کارها انجام می شود، ابراز کرد: مشکلات وجود دارد، اما گله گذاری ها برای ما تأثیر ندارد و ما به کار خودمان انجام می دهیم.

آمریکایی ها چطور می خواهند از همه جای کشور ما بازرسی کنند

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایراو گروه ۱+۵ گفت: امام به تعارف نفرمود که “آمریکا شیطان بزرگ است”. آنها چطور می خواهند از همه جای کشور ما بازرسی کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه آمریکا اطلاعاتش کم نیست، ادامه داد: آنها از هه ما به وسیله تلفن های همراه و فضای مجازی در حال جاسوسی است.

ندیمی خاطرنشان کرد: مانند بعضی ها نیستم که آرزوی شکست مذاکرات را داشته باشیم بلکه آرزوی به ثمر رسیدن آن را با هدایت های مقام معظم رهبری دارم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه