فتنه ۹۴ قبل از انتخابات در حال شکل گیری است/ منحرف نشدن از مسیر ولایت فتنه دشمن را کور می کند

عضو جبهه راهبری حزب الله گیلان، گفت: برای کور کردن چشم دشمن و ناکامی آن در توطئه و فتنه افکنی وکیل و وزیر، کارمند و بسیجی و همه باید در مسیر انقلاب و زیر علم ولایت قرار بگیرند و از این مسیر منحرف نشوند.

فتنه ۹۴ قبل از انتخابات در حال شکل گیری است/ منحرف نشدن از مسیر ولایت فتنه دشمن را کور می کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، سردار نظرعلی علیزاده در همایش رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس شهرستان رودبار، اظهار کرد: نسل اول انقلاب پایه و اساس انقلاب را شکل داده اند و در در تکامل مسیر انقلاب نباید بین نسل جدید و گذشته فاصله ایجاد شود.

وی با بیان اینکه خدمت و حفظ دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی مربوط به یه مقطع و یک نسل نیست، ابراز داشت: همه افراد جامعه در هر پست و جایگاهی در مقابل دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئول هستند.

عضو جبهه راهبری حزب الله گیلان، ادامه داد: جنگ سخت با پایان هشت سال دفاع مقدس به اتمام رسید اما جنگ نرم همچنان باقی است و اینک کشور در تمامی عرصه ها در گیرد جنگ با دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ در عراق و سوریه، یمن و … به دنبال نشانه رفتن کانون خیزش اسلامی است، گفت: کسانی در داخل می گویند که جنگ در عراق و سوریه به ما ربطی ندارد که بیان این حرف از روی نادانی این افراد است.

علیزاده ابراز کرد: اگر جبهه مقاومت در سوریه و لبنان و عراق و… به مقابله با دشمن نپردازند دو فردای دیگر در مرزهای ایران باید علیه دمشن مقابله کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات، مسائل هسته ای، تحولات منطقه ای، مسأله اقتصادی، مسأله امنیتی و.. را از ارکان و اساس نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری عنوان نمود.

این کارشناس مسائل سیاسی خواستار هوشیاری و بیداری مردم در همه ابعاد سیاسی و امنیتی کشور شد و گفت: اگر فتنه ۸۸ بعد انتخابات در کشور به وقوع پیوست فتنه ۹۴ قبل از انتخابات در کشور در حال شکل گیری است.

وی ادامه داد: دشمن با دو قطبی کردم فضای داخلی کشور و با تمرکز روی مسائل هسته ای و بیان اینکه عده ای در ایران مخالف مذاکره هستند و عده ای موافق و آنانی که مخالف مذاکره هستند تندرو ها هستند و آنهایی که دنبال مذاکره هستند لطیف و نرم هستند.

علیزاده ابراز نمود: دشمن با ایجاد درگیری ها در داخل به دنبال شکل دهی فتنه دیگری است که هوشیاری و بیداری بیش از پیش را می طلبد.

وی افزود: برای کور کردن چشم دشمن و ناکامی آن در توطئه و فتنه افکنی وکیل و وزیر، کارمند و بسیجی و همه باید در مسیر انقلاب و زیر علم ولایت قرار بگیرند و از این مسیر منحرف نشوند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ملت به دنبال استکبار ستیزی است، گفت: ملت تابع ولایت و رهبری است و توجه مسئولان به این نکته هم از خواسته های آنان است و اگر کسی خارج از این مسیر قرار بگیرد جزء دشمنان انقلاب است.

وی به تشییع باشکوه ۱۷۵ غواص شهید اشاره کرد و گفت: در شرایطی که فضای کشور به سمتی رفته است که باید با دنیا تعامل داشت، ۱۷۵ شهیدی که با دست بسته به شهادت رسیده اند بعد از سالهای تفحص می شوند و فضایی دیگر در کشور ایجاد می کنند.

مولودیه خوانی برادر محمدتقی قاسمی از مداحان ارزنده شهرستان رودبار و اجرا و روایتگری برادر محمد لطیفی از راویان ارزنده گیلان و کشور و مجری سیمای مرکز گیلان از دیگر بخشهای این مراسم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه